12.9.06

חברים

חברים.

זה האנשים האלה ששם ברקע של דברים שקורים לך, גם אם הם לא תמיד במרכז. הם חלק מהחוויות שלך.
זה האנשים שנשארים איתך.
האנשים שאיתם אתה יכול להיות עצמך, גם כשעצמך עצבני, או עצוב, או עייף, או תזזיתי, או מוזר. או רגוע, או שמח.
האנשים שאתה לפעמים מרגיש שאתה יכול לדבר איתם ברגע מסויים על משהו מסויים שקורה.
אנשים שייתנו מעצמם כדי לעזור לך, גם כשאין בזה תמורה כלשהי. לפעמים יציעו עזרה גם אם לא ביקשת.

אני לא יודע למה כל ההגדרות האלה טובות. אבל אתמול, אחרי ההופעה שלי בגודבאר, הרגשתי בפעם הראשונה מזה הרבה הרבה זמן שיש בחיים שלי מעגל של חברים. אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה שם ועזר ליצור את התחושה הנהדרת הזאת, שהתגעגעתי אליה מאוד.

ההופעה הזאת הייתה הופעת מפתח בשבילי - ניסיתי בצורה קיצונית לעשות כמעט רק חומר רציני, ניגנתי באופן בלעדי רק על קלידים... בסך הכל כיוונתי גבוה ובכמה חלקים של ההופעה אני חושב שגם הגעתי לשם. כנראה שכל ההופעה הזאת הייתה הרבה יותר מוצקה אם הייתי עושה אותה בסקופ ולא בגודבאר.

לילות ובקרים טובים.

6.9.06

החלקה פרוידיאנית

אתמול כרגיל נראה כמו לפני מאה שנה. שלא לדבר על ימים שקדמו לו. בימים האחרונים, כשאולגה שואלת אותי אם נהנתי אתמול אני צריך לעצור ולהתרכז כמה שניות לפני שאני יודע מה היה אתמול. אבל עכשיו אני זוכר טוב את אתמול - כי זה היה ערב מיוחד כזה. עוד יום שני מאוד מאוד שמח ומאוד חברתי, התחככות נעימה בחברים, וברקע של כל זה יואב שרק נחת, כבר חוזר. בסוף הערב הלכתי עם יואב ברגל ממייק'ס לאבן גבירול, שם אכלנו בבורקס עמיקם. ממש כמו לפני המון זמן בפוסט שקבור אי שם.

הפרידה הזאת מיואב היתה הרבה יותר קלה מהקודמת - כי הפעם, בגלל שהוא חזר, ידעתי שזה לא לתמיד ושזה לא סוף אלא עוד תקופה. אני חושב שגם עדי הייתה יותר יציבה בקשר לזה. נפשות פועלות אחרות בסיפור - לא יודע מספיק. להתראות בינתיים גורו.

אחד הדברים היותר משעשעים (אותי) שקרו לאחרונה - היה ביום שני הזה, כשסיימון שר את One של U2, והתבלבל במילים. הוא שר, בטעות, את המילים:

... Have you come here for play Jesus...

מה שנשמע כמובן כמו Foreplay Jesus. שזה פשוט ביטוי נהדר!

דוגמא לשימוש:

"Oh you've just got to get with him. He's a total foreplay Jesus! He's fuckin' amazing!"

עוד במחוזות, הופעות של אנשים הופכות לתכופות יותר ויותר. רק ברביעי הקודם היינו בסקופ (ברדוגו, יואב ואני), שלשום ישבתי בתמונע והקשבתי ל - MissFlag המדהימים, והנה היום ביקרתי שוב במייק'ס כדי לשמוע סט נדיר של ממורי סטיישן. מחר ויקטור מופיע בסקופ (וגם להקה בשם Big D-B), ביום ראשון של השבוע הבא אני מופיע בגודבאר, וקצת אחרי זה (יום רביעי) ממורי סטיישן מופיעיים בגוזניק.

אפילו הפסקה הזאת עייפה אותי. לילה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~