12.7.08

עושים סדר

לא לקח הרבה זמן להבין שיש לי בעיות קשות עם ריכוז במשימה אחת - מעסיקים פוטנציאליים להפסיק לקרוא עכשיו. אני חושב שזה תופעה נפוצה כשאתה שומע מוזיקה, קופץ לבדוק משהו בויקיפדיה, מדלג בין זה לבין פייסבוק, כמה חיפושי גוגל, עוד ויקיפדיה ופתאום אתה תופס שאתה קורא משהו מאוד מאוד מעמיק בנושא שהכי לא קשור אליך או מעניין אותך בעולם. ההמשך - אתה מסתכל אחורה ושמאלה ומגלה את מחצית תכולת הארון שלך על הרצפה ועל המיטה - אתה נזכר שבעצם היית באמצע לסדר את החדר. אתה הולך להכין קפה כדי להתיישב ולעשות את זה כמו שצריך, פתאום אתה מסדר דברים במטבח.

בקיצור לא קל לפעמים. אבל בסופו של דבר הצלחתי למלא 4 שקיות ענק בזבל שיצא מתוך הארון - ממ"נים בדוקים בסטטיסטיקה, כל מני פתקיות ושטויות שהתאספו במהלך הצבא, ואפילו איזה מכתב אישי שהזכיר לי עד כמה אפס היה בעל תפקיד אחד מסויים מעליי.

איפה אני?

לקראת הסוף של השרות הצבאי שלי, ממש בעוד 20 ומעט ימים. לקראת נסיעה לחו"ל עם מיי המשובחת - אנחנו טסים לגרמניה לראות את מדונה. אחרי פסטיבל רוק די מדהים שהייתי בו עם ויקטור, ועם הילה וסרגיי (רוק אים פארק). ויש עוד חוויות פה - הופעות די קבועות שלי עם טל / חן / מייקי במקום בשם אינגליש פאב על אלנבי - מקום משונה עם בעלים מיוחד במינו. ועוד שלל דברים אישיים שמתרוצצים.

רציתי לעשות איזו נקודה קטנה כאן, כי כשאומרים פרק חדש, אז זה באמת כאן ועכשיו בשבילי. החיים שלי ייראו בצורה כלשהי בעוד נגיד שלושה חודשים, ויהיו הרבה דברים שונים מאוד מהיום. יהיה מעניין.

להית.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~