25.4.08

ימים טובים

חופש פסח הביא איתו את אחד הימים הכיפיים שהיו לי הרבה הרבה זמן. זה היה אתמול.

לאחר התעוררות מפונקת קבעתי להיפגש עם יעל וללכת לים. הטיול לים התארך והפך לחצי יום כיף, עם מיץ תפוזים סחוט, קפה איטלקי, וגם גלידה. אז נכון, הרבה הליכה בשמש, ובדרך הביתה ניקרתי, אבל היה ממש ממש מהנה.

המשך הערב, נסעתי לחולון להיפגש עם מיי וללכת להופעה של אסף אמדורסקי (כרטיסים חינם מתנת פורום רוק ישראלי). הופעה אינטימית ומיוחדת, עם המון שירים שאני אוהב + לתדהמתה של מיי מיד בסוף ההופעה דילגתי אל אחורי הקלעים להודות לאסף באופן אישי.

משם המשכנו לברזילי, למסיבת אייטיז - מה שהיה גם כיף בזכות עצמו - אבל במהלך המסיבה, עוד יותר כיף - הופעה קצרה של יובל מסנר, ערן צור ואלונה דניאל. אני ומיי בשורות הראשונות, קופצים, משתוללים ומסתכלים ישר בעיניים של אלונה, המקסימה. אני לא יכול לכתוב כל כך הרבה פעמים את המילה 'כיף' אבל היא כל הזמן חוזרת. גם כאן, בסוף ההופעה אני ניגש לערן וניגש לאלונה, מודה להם - אלונה מזמינה אותי להופעה בקפה ביאליק, תוך כדי חיבוק חם - איזה, נו, כיף.

אחד הימים הטובים. זהו. צריך לכתוב גם על דברים שכאלה מדי פעם.

פשוט יום נהדר.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~