11.1.08

הפרידה ממייק'ס פלייס

[אני רוצה לסגור חוב ולפרסם כאן את תוכנו של אימייל ששלחתי לקבוצת חברים ומכרים לפני כחודש (08/12/07).]

חברים ומכרים - אנשי יום שני ואחרים,


אני אתחיל את המייל הזה מהסוף.

אחרי ארבע שנים, החל מהשבוע הבא אני מפסיק ללכת למייק'ס פלייס.

עכשיו כמה מילים על מה הוביל לזה.

כמו שרובכם יודעים, לפני כמה שבועות קרתה תקרית לא נעימה עם בחור מסויים. הוא השתכר והתחיל להטריד בחורות (בחלקן מכותבות למייל הזה) בצורה בוטה, לשלוח ידיים, להמשיך לגעת בהן כשביקשו ממנו להפסיק, ולאיים עליי כשהערתי לו. דאגתי שיעיפו אותו משם באותו ערב וקיבלתי הבטחה מאחד מהעובדים הבכירים (ג'ואי) שהוא לא ייכנס לשם יותר.

אחרי שבועיים האדם הזה המשיך להגיע ללא הפרעה. פניתי למנהלים והסתבר שמדובר במישהו שמגיע לבאר הרבה מאוד, ושהוא "בדרך כלל בסדר גמור" ולכן הם החליטו לתת לו הזדמנות שניה.

בתור מישהו שהיה שם, התקשיתי מאוד לקבל את מתן ההזדמנות השנייה הזאת על חשבון האנשים שנפגעו בהזדמנות הראשונה.

כתבתי על הנושא ועד כמה שהוא מציק לי לשלושת הבעלים של מייק'ס פלייס ת"א - גל, אסף ודייב. הם השיבו לי והתכתבנו במהלך הימים האחרונים.

[...]

מתוך המיילים שלהם (ובעיקר גל ואסף) עלתה גישה (ומדיניות) של הקטנת ראש די גלויה בנושא של אלימות והטרדה מינית בבאר. מבחינתם ההתנהגות של אותו בחור הייתה נסלחת בהחלט, כל עוד מישהו "לא באמת נפגע", בגלל שהוא "חבר", בגלל שזה רק פעם אחת.

בנוסף לטיעונים הלא רלוונטיים ברובם, צורת הפנייה אליי הפגינה ברוב המקרים זלזול אישי בי - ואף ירידה לפסים אישיים.

מעבר לתקרית האחת הזאת - הגישה הסלחנית לנושא ולהתנהגות הזו היא הדגש. אני רואה בעצמי מישהו שהוא לא סתם לקוח, אלא מזמין בצורה אקטיבית עשרות אנשים, מקדם ללא הפסקה את הבמה הפתוחה, לוקח חלק פעיל בערב בנגינה וגם מבחינה חברתית, כבר ארבע שנים.

לא אמשיך להזמין חברים למקום שהבעלים שלו לא מבינים מה הבעיה בהתנהגות הזו.

מבחינתי מקום שמתייחס כך אליי, אחרי ארבע שנים של השקעה מדי שבוע - לא מגיע לו שאמשיך להשקיע בו ולקדם אותו.

מבחינתי מקום שמתייחס כך ללקוחות שלו, לקבוצת קבועים איכותית ומתמידה שהופכת את מייק'ס למקום הכי אטרקטיבי מדי שבוע - לא מגיע לו את קבוצת האנשים הזאת.

אלו שיחליטו לעזוב, אם בעקבות התקרית הזאת ואם מסיבות אחרות - אני מעריך את בחירתכם.
אלו שימשיכו ללכת - הרבה בהצלחה וניפגש בהמשך הדרך.

פרנקי

[עכשיו אחרי שתיעדתי את המייל המשמעותי הזה, אני מניח שאפשר לעבור הלאה.]

2 Comments:

Blogger gogalucky said...

when did you change the title?
does it mean you'll keep posting?

13/2/08 12:41  
Blogger Frankie said...

I changed it a while ago, actually don't remember when.

I probably will keep posting, but really have no clue about when and what.

14/2/08 00:53  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~