15.7.07

סתם זונה

בוקר אחרי לילה.

אתמול בערב הייתי אצל פיליפ לראות מעט אבודים. בדרך הביתה קשה שלא לעצור במייק'ס (וגם אצל גנית לכמה דקות). על הבמה להקת Yood הפציצה בלוז. הבסיסט היה שיכור לחלוטין, אבל בסטייל. צ'לי שליח הבלוז הצטרף אליהם לכמה שירים בסוף הערב ובאמת מרשים ומגניב והכל.

משהו מצחיק אחר כך אבל. הולך בכיוון המדרגות שליד מקדונלדס ומישהי שואלת אותי אם חוף גורדון זה פה. אני אומר שנראה לי יותר בכיוון הזה והזה. היא נראית בת 30 מאוחר, 40 מוקדם או אני לא יודע. היא לא נראית משהו. תיק קטן ולוק שאומר שאו שהיא יוצאת עכשיו למועדון כשהיא כבר עייפה, או שהיא אחרי שהיא יצאה. אני ממשיך לעלות במדרגות והיא הולכת בכיוון החוף. ליד מקדונלדס אני עוצר ורואה שהדלת סגורה והעובדים מנקים. לפי הדלת אמורות להיות לי עוד 18 דקות, אבל הדלת לא יודעת. אנשים רוצים ללכת הביתה. אני חושב על כל זה ופתאום איפה-חוף-גורדון נמצאת שוב לידי - כשראיתי אותה הולכת לכיוון השני לפני רגע.

"מה, סגור? זה לא כתוב עד 04:00?"

כתוב שלוש, ועכשיו קצת לפני. אני משתף אותה במחשבות הפסקה הקודמת. היא אומרת שיש פיצה דומינו שם בפינה ואולי שם יהיה עוד פתוח. אני אומר שלא משנה כבר. אני ממשיך לעלות במדרגות, היא הולכת גם. פתאום היא שואלת כבדרך אגב:

"אתה מחפש בחורה אולי?"

ואז הבנתי מה היא עושה. אני מניח שיש כל מני תגובות מצחיקות אפשריות בעולם של אחרי. אבל אני פשוט חייכתי ואמרתי לא. אחרי שניה:

"את מחפשת בחורה?" היא חייכה פחות או יותר. היא נראתה כאילו היא מתאמצת לשמור על המראה שלה כאילו היא מחפשת את חוף גורדון כל הזמן, מסתכלת לכל הכיוונים.

היא הוסיפה או השלימה:

"אתה רוצה לעשות משהו בכסף אולי?" ואז מיד "בעצם, לא אם אתה אוכל במקדונלדס אז כנראה שאין לך הרבה כסף..."

אני אומר לא על השאלה. וצוחק בגלל הערת הכסף, צחוק קצת יומרני. "דווקא אני בסדר עם הכסף, סתם התחשק לי מקדונלדס". אולי הייתי צריך להגיד לה שאני בוגר ממר"ם. אבל אז היא בחיים לא הייתה מאמינה לי שאני לא רוצה (או חייב) לעשות משהו בכסף. היא מוסיפה גם:

"אל תאכל במקדונלדס, זה לא בריא. אם אוכלים הרבה."

אנחנו מדברים קצת על מקדונלדס. ובמחשבה לאחור, סקס עם זרים לא יכול להיות כוסית יין ביום.

בסוף המדרגות נפרדות דרכינו, ביי, אני עובר את הכביש והיא חוזרת לחפש את חוף גורדון. יום אחד אולי היא תמצא אותו. ואני חושב אוף, כל השאלות שיכולתי לשאול אותה. האם יש בכלל בחורות עצמאיות בעסק או שתמיד יש סרסור? האם היא מכירה את זאתי וזאתי שאני רואה מדי פעם? אולי זה כמו תחנות מוניות. קבוצות מתחרות. וסדרן? או חדרן?

בכל מקרה, מי יודע כמה עוד בחורות מסתובבות להן ומחפשות את חוף גורדון. אפשר בלילה לספור אותן במקום כבשים, כדי להירדם. אחת איפה חוף גורדון. שתיים איפה חוף גורדון. שלוש איפה חוף גורדון. ארבע איפה חוף גורדון. חמש איפה חוף גורדון. כשאני מגיע לזונה השש-עשרה אני נרדם?

1 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אהבתי ממש!
אבל ממש.

4/12/07 00:30  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~