3.7.07

זה לא כל כך נעים לראות מייק'ס סגור?

לא תמיד אני חכם במיוחד.

במילים אחרות, לפעמים אני טיפש. כנראה שזה היה טיפש מצידי היום (אתמול) לא לנסוע הביתה בסוף הערב. חשבתי שאני אחכה לעדי הבארמן, קצת בהשראה מחברה שלו נטלי - שדווקא בסופו של דבר הלכה הביתה. הסתבר שסגירה של מייק'ס יכולה לקחת המון זמן, במיוחד כשיש לקוחות שמתעקשים לא ללכת הביתה אפילו אחרי שמשמיעים Closing Time של Semisonic בראש חוצות.

אני שוכח לפעמים שמייק'ס הוא עולם ומלואו שלא מתחיל ונגמר בימי שני, ולא משנה כמה הם מרכזיים בשבילי. מייק'ס נסגר, לפחות הפעם, כמעט בחמש לפנות בוקר. וכחמש שעות לאחר מכן הוא ייפתח. צי של מלצריות ועוד כמה בארמנים מאיישים את המקום בכל השעות האלה שאין להם קשר אליי. ככה יוצא שיש גם מלצריות שאני פוגש מדי פעם ביום שני ולא פגשתי לפני, למרות שהן יכלו לעבוד כבר שנה אולי.

באיזשהו שלב נרדמתי על איזה שולחן בזמן שניקו. לקראת חמש עדי העיר אותי ונסענו הביתה. זה לא היה מאוד מאוד טיפש, אבל אולי גם לא חכם במיוחד. לילה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~