31.8.06

יש לי

אוקיי, אז בבית שלי ניצבים עכשיו הקלידים החדשים, Yamaha p-120 יד שניה מיואב. ומולי ממש עכשיו המחשב החדש. אולי הגזמתי עם הכל, קניתי יותר מדי טוב. אני די השגתי כל מה שהיה חסר לי חומרית: מחשב עם אינטרנט ופסנתר חשמלי. אבל אני לא מצליח לעשות עצירה לנשימה ולהסתכל על זה מהצד, ולהתלהב. בנוסף, יש לי שטף דם קטן באגודל ימין.

ההופעה בגלידריה הייתה משונה, בוודאות ההופעה הכי פחות מאורגנת/מקצועית שלי. בזמן השירים שלי ג'וק (!) הופיע על הרצפה והסתובב ועשה בלגאן. מישהו מהנוכחים קם להורגו אבל בכל זאת, ג'וק בגלידריה זה לא מחזה נעים. חוץ מזה כולם אני חושב די נהנו. בסוף ההופעה חבר של יואב הקפיץ אותי הביתה עם הקלידים. פאק דיס שיט איז הבי.

עם רמת הכושר הנוכחית שלי אני לא יודע איך אני אוציא את הקלידים מחוץ לבית. אפילו המדרגות זה אתגר עצום.

ועכשיו רק לילה טוב.

30.8.06

חדש חדש ונתחדש

בשעה טובה ומוצלחת אוטוסטרדת המידע הגיעה גם לבית החדש ברמת-גן. עם מחשב רב עוצמה ואינטרנט מהיר בצורה מגוחכת (בתקווה) אוכל לעצור את הרעים. או את צמד רעים.

היום הופעה שלי, של ברדוגו ושל יואב בקפה סקופ. יהיה מעניין.

15.8.06

מה לעשות כשאין כוסות

ממש בימים האלה מתגבשת הפסקת האש בין ישראל ללבנון. עם ובלי קשר, אני אנסה להשחיל כמה שורות על דברים שהיו ודברים ישנם.
קודם כל, אני חייב לציין משהו מיוחד שקרה ביום שני לפני שבוע. כמו שקורה לא מעט, הייתי על הבמה בסביבות אחת בלילה, כשכל החולצות הלכו לקבל את השוט החינמי שלהם. קפצתי ליואש מאוחר יותר בשביל השוט והוא שאל אותי אם אני נוהג. לא שיקרתי כשאמרתי שלא. הוא הגיש לי קשית ואמר לי ללקק אותה, כמו שאני בוודאי יודע. אה-הא, אז זה השוט B-52 ששמעתי עליו... קצת אחרי זה הוא הגיש לי את השוט, הצית לי אותו וצעק עליי לשתות אותו מהר. מבוהל מהלהבה ומהצעקות, עשיתי כמיטב יכולתי. בניסיון השני רוקנתי את הכוסית הבוערת - כמו משחק יום הולדת של כיתה א', אבל באקסטרים.
בעודי חוזר לעצמי מצטרפת לבר בחורה שחורה(*) שמבקשת שוט חינם מיואש. אבל אבוי, אין לה חולצת מייק'ס. יואש מציע דיל, היא תעשה לי Body Shot, ותקבל משקה חינם. לאחר התייעצות עם חברה לבנה, היא הסכימה. כנהוג, היא התיישבה על הבר. יואש חיפש קצת בין הבקבוקים ולבסוף הפטיר, "טקילה זולה איט איז". לימון בפה שלה, מלח על הפופיק, הכל מוכן כדי שאני אשתה מהכוסית (חולם מלא)האנושית. אבל אז שניה לפני שיואש מתחיל למזוג עליה את הטקילה, היא עושה מעשה לא מקובל במיוחד במחוזותינו ומורידה את מעט הבד שהיה לה לכסות את החזה. הטקילה נשפכת ואני לוגם אותה מהבטן שלה (ומשתנק קלות) ומסיים בנגיסת הלימון מהפה שלה. שניה אחר כך, השחורה מקבלת מיואש חולצה חדשה ורצה לשרותים להתנגב, מעט אנשים על הבר מוחאים כפיים בהתלהבות שיכורה, אני עדיין משתנק קלות, ויודע ששום דבר לעולם לא יהיה אותו הדבר.
אבל מספיק עם השטות הזאת.
דבר אחר מרגש ומשמח מאוד בעולם מייק'ס קרה ממש לפני כמה ימים. יואב, בן דוד של, חזר לארץ לתקופה קצרה. אז חוץ מזה שהתעגענו כולנו ושמתוכנן לו ערב שלם משלו ביום רביעי הבא, יש לי עוד סיבות אישיות לשמוח - יואב הביא איתו לארץ את הקלידים שלו, שהולכים להפוך להיות הקלידים שלי (לאחר מעבר מזומנים). חוץ מזה הוא גם עוזר לי בקניית מחשב. שני הדברים החומריים שאני ממש ממש צריך יותר מהכל. תודה יואב.
לפני יומיים הלכתי למייק'ס (אני הולך לשם הרבה בשבועות האחרונים) ונתקלתי ביואב במקרה. אני זוכר שכשהוא רק טס, לפני שנה(?) עוד הייתי חושב לפעמים שאני רואה מישהו שנראה כמוהו, אבל אז חושב שזה לא הגיוני. לכן זה היה ממש מוזר פשוט להיתקל בו. מוזר וכיף. כל המשפחה שמחה, כולל סבתא לאה.
עוד דברים לדחוף לכאן לפני שאני מסיים: חשבתי על זה אתמול - צריך לעשות איזה פרוייקט של תיעוד המלצריות/ברמנים של מייק'ס. יש הרבה מהן והרבה מהם, והיה לי הרבה פעמים לא נעים שאני לא יודע את השם של מישהי שאני רואה אחת לשבוע כבר שנה או יותר. אולי מתישהו. חשוב לי גם לכתוב על רעות, בחורה שמחה ומרקדת עם בד בשיער, שהתחילה לבוא בימי שני לפני שלושה-ארבעה שבועות ולא מוכנה להפסיק. שזה אחלה.
ואיך כמעט שכחתי - הפסקתי בינתיים עוד הופעה ב - GoodBar, הפעם עם עוזי. הסט שלו היה מוצלח, למרות שהוא הצהיר מאוחר יותר על עייפות בחצי הדרך. הסט שלי, ובכן, הושפע מהמצב הבטחוני וכנראה לא לטובה. אנשים הקשיבו דרוכים, אפילו דרוכים מדי, ואני לא יכול להגיד שמאוד נהנתי. בשבוע לאחר מכן, ויקטור הופיע אף הוא ב - GoodBar ואירח את סיימון ואותי לכמה שירים. הופעה מוצלחת אבל גם היא לא מימשה עדיין את מלוא הפוטנציאל של ויק ושל השירים. נחכה לבאות.
לילה טוב.
(*) אולי כתבתי על זה פעם, אבל זה בכל מקרה ראוי לאיזכור נוסף. לפני אולי שנה ברי ראה אותי מדבר עם מישהי שחורה וחברה לבנה שלה ומאוחר יותר ניגש אליי ואמר לי ללכת על השחורה. הוא הוסיף: "You have to be with a black woman. It's like fucking an ALIEN!". לחיי ברי.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~