31.8.06

יש לי

אוקיי, אז בבית שלי ניצבים עכשיו הקלידים החדשים, Yamaha p-120 יד שניה מיואב. ומולי ממש עכשיו המחשב החדש. אולי הגזמתי עם הכל, קניתי יותר מדי טוב. אני די השגתי כל מה שהיה חסר לי חומרית: מחשב עם אינטרנט ופסנתר חשמלי. אבל אני לא מצליח לעשות עצירה לנשימה ולהסתכל על זה מהצד, ולהתלהב. בנוסף, יש לי שטף דם קטן באגודל ימין.

ההופעה בגלידריה הייתה משונה, בוודאות ההופעה הכי פחות מאורגנת/מקצועית שלי. בזמן השירים שלי ג'וק (!) הופיע על הרצפה והסתובב ועשה בלגאן. מישהו מהנוכחים קם להורגו אבל בכל זאת, ג'וק בגלידריה זה לא מחזה נעים. חוץ מזה כולם אני חושב די נהנו. בסוף ההופעה חבר של יואב הקפיץ אותי הביתה עם הקלידים. פאק דיס שיט איז הבי.

עם רמת הכושר הנוכחית שלי אני לא יודע איך אני אוציא את הקלידים מחוץ לבית. אפילו המדרגות זה אתגר עצום.

ועכשיו רק לילה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~