28.7.06

כתבו על זה בטלפון

הנה הקטע האחרון שהקלדתי, כשהיה לי זמן מול המחשב, 15.07.06. רציתי לספר על האבט"ש שהייתי בו.
[ האבט"ש חלף הלך לו. שבוע שליו בישוב קרוואנים קטן ונטוש ברובו - קידר זמני. המציאות פואטית בערך כמו השם של היישוב. לפני 20 שנה בערך גרו שם אנשים בקרוואנים וחיכו שייבנו להם את הבתים הקבועים על גבעה ממול, ביישוב קידר קבע. עברו השנים, הבתים נבנו, כולם עברו מהזמני לקבע והשאירו קרוואנים נטושים עם ארטיפקטים כמו עיתון משנת 94' Mint Condition, או ספרים ישנים, או חשבוניות של חברת 'גרפיקס'. רק שלא נטשו לחלוטין - אחד התגרש מאשתו, נתן לה את הבית (בקבע) ונשאר בזמני עם פנסיון כלבים וחתולים קטן. לאחד אחר יש מסגריה. וכמה ילדים מהישוב הקבוע שרוצים לא לגור עם ההורים שכרו גם הם קרוואנים. כך יש משהו שנראה כמו עיירת רפאים רוב הזמן, עם ש.ג. וחייל ששומר עליהם ופותח וסוגר את השער החשמלי.
אני לא חושב שהצלחתי להעביר את הפואטיות. אבל היא שם. פואטיות. ]
לקראת הסוף של האבט"ש נחטפו שני החיילים, והשאר היסטוריה בהתהוות. המצב גלש למלחמה והצפון הפך למקום מחריד להיות בו, לפחות לפי רוב העדויות.
אין לי כל כך הרבה מה לכתוב כאן. מייק'ס ממשיך כרגיל, עם הרבה אורחים שבאים מהצפון (ומקבלים 15% הנחה, לפי השלטים החדשים). בחיים האישיים קורים דברים, אישיים. לכתוב לא יוצא כי הלחץ בעבודה לא משאיר לי זמן, ובבית אין מחשב. אני מתכנן לקנות מחשב בקרוב מאוד, ואז להציב מצלמת רשת בשרותים שלי ושל אולגה, כמו שכולם ביקשו.
עד אז.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~