9.5.06

upward mobility

אז אתמול, מייק'ס, אה?
היה ערב מאוד כיפי, בעיקר בזכות הסט שלי עם גנית. היא מרימה אותי לרמות אנרגיה ממש גבוהות, והיו כמה ערבים כאלה איתה שממש היה בוער (סמיילי כאן). היא דווקא אומרת שהיא לא חשבה שהיה כזה מדהים, אבל לא משנה, אני נהנתי והקהל מאוד נהנה. לצורך התיעוד, ניגנו את Something של Lasgo, את Breaking the girl (למה לא) של RHCP, ואת You Oughta Know של אלאניס. לפני זה עליתי לשיר רוקי טיפוסי עם שירי, בחורה שכבר לא עובדת בסלקום (מקווה שזכרתי את החברה). חוץ מזה היה גם סט קצת פחות יציב עם עדי, וסט שלא קרה בסוף עם בחורה מהצפון (מעיין?).
ברי נעדר, גיא הנחה את הערב, ובכל זאת זה היה יום שני למופת, עם כל הקבועים בתוספת גלעד המחודש. הסט שלי היה כיף מאוד, מבחינתי הוא היה טוב יותר בזכות האנרגיות מהשירים עם גנית. ובשעה טובה ומוצלחת אני משקיע יותר בנגינה עם מפרט, מה שעושה את החיים לכל כך הרבה יותר קלים ומאפשר לי להתרכז בהבעות פנים תוהות ומופתעות. בין השירים הצלחתי לשמח מאוד את יובל עם הערה על גשר איינשטיין רוזנשטיין. מגיבים שיזכרו באיזו סידרה טחנו את המושג הזה יזכו בכפית טעימה חינם מתנת גלידות פאפא אלדו. גלידת פאפא אלדו, עכשיו בטעמים. (תודה לפיוטורמה).
ככל הנראה אני אובססיבי לגבי סדרות. עכשיו זה באפי - באיחור אופנתי. כל הכוסיות הקטנות שאהבו אותה פעם הן אימהות עייפות כיום, אבל זה לא מפריע לי להנות ממנה בזמן הסופ"ש.
ואני חייב לתרום משפט של אליסון האניגן (איות אפשרי) שמדגים את רמות ה"חמוד" של הסידרה..
Why couldn’t Xander be possessed by a puppy, or some ducks?
נאף סאיד.

1 Comments:

Anonymous אנונימי said...

גולשים בזמן, כמובן. אני אוהבת גלידת מוקה.

ואני בכלל לא צריכה להגיד מה דעתי על הקטע עם "באפי".

:)

עפרה

11/5/06 22:43  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~