4.4.06

גלידה שיש לה פאפא. אלדו.

הפוסט בחסות גלידות פאפא אלדו.
אני חווה יום עצבני שבו קשה לי להושיב את עצמי לעבוד. אז אני אכתוב קצת על שתי הקפיצות האחרונות שלי למייק'ס.
קודם כל ביום שבת. מסיבות שונות הייתי צריך להיות בתל-אביב מוקדם ביום ראשון בבוקר. אז חזרתי לבית ויקטור במוצאי שבת והלכתי מאוחר יותר למייק'ס לראות את ההופעה של הלהקה של ברי - D9. בלהקה יש את ברי כסולן ובאסיסט, פיש על התופים, מייק פרי (מ - Blues Train) על rhythm guitar ואחרון חביב צ'לי (משליחי הבלוז) על תקן הגיטאריסט המטורף. הם אחלה בחלה.
ויקטור כבר היה במייק'ס עם ורוניקה. אחרי שבאתי התחיל גשם חזק וגנית המסכנה פחדה להירטב. אז בתור האדם המדהים שאני, לקחתי מטריה מהבאר והלכתי לקחת אותה כל הדרך מהבית עד למייק'ס (כ-5 דקות הליכה שלמות). בדרך עצרנו לאכול טוסט בשרי (הייתי רעב) ולהתעדכן זה בזו. כהגענו למייק'ס (ברגליים רטובות) הלהקה כבר הייתה בסט השני אבל השמחה הייתה עדיין בעיצומה - רקדנו והכל היה צנוברים.
ויהי ערב ויהי בוקר (תודה יוני), יום שני האחרון. למרות הבקשות של ברי עדיין לא התמקמנו על להתחיל להגיע בשעה 22:00 במקום 23:00. אולי מהשבוע הבא נעשה מאמצים מיוחדים בשביל זה. הערב היה די סבבה מבחינת האנשים בשבאו: יובל ופאשה וארז (שותפים וחברים של ויק), גנית הייתה חסרה, אבל לעומתה באו מדור שלם של אנשים מהצבא (כלים שלובים), יוני, ורוניקה (ורוני שנכלל באנשי המדור), הבחור המוכשר סיימון ושלוש חברות שלו שלכולן קוראים טל, סער בלי חצי שני, רותם, וקבועים אחרים. מה שכן, היה די לחוץ וויק לא קיבל הזדמנות לנגן את השיר החדש המוצלח שלו - וחבל. מה שכן, לי יצא לנגן שיר של עברי לידר שרציתי לבצע (אגדות) ויחד עם ויק ביצענו את High and Dry של רדיוהד (לדעת טל מספר אחת, היה מעולה) וגם את הלהיט הפרוגרסיבי החדש שלנו - "סולמות ונחשים". כל הערב הוקדש לגלידריה פאפא אלדו, כמובן.
הכל כתוב מבולגן אבל עדיף מכלום.
יום עבודה טוב.

1 Comments:

Blogger Frankie said...

אני לא יודע אם נכון להגיד להושיב.

4/4/06 15:56  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~