26.2.06

עונת מעבר

ביום שישי ההורים שלי קפצו לתל-אביב והוציאו יחד איתי את רוב הדברים מהדירה. השארתי כמה בגדים וכלי נגינה שאני אעביר באופן זמני לבית של ויק והשותפים שלו (אצלהם אני מתנחל כנראה לשבועיים הקרובים). המיטה נשארת בינתיים בכתובתה הנוכחית, עד שתהיה דירה. הבאתי איתי לצפון שקים של חפצים ישנים. חלק מהם הגיעו איתי מהצפון, חלק מהתקופה שגרתי בסבוי. היה שם את הפוסטר של רן (לא זוכר אם אי פעם סיפרתי את הסיפור הזה), הברווז ממיכל, דגל צ'ילה שמצאתי בטיילת בלילה סוער אחד (הוא עף מבית מלון) ולבשתי אותו אחר כך למסיבת סרסורים וזונות (לפני שנה), הנרות ממירב, ספרי הלימוד מאו"פ, פקקי הבירה מאיירין, ועוד מזכרות. הייתה לי מגרה אחת שהפכה לשקית (זמנית) שמכילה חתיכות כאלה של חיים של השנה האחרונה הזאת. דברים שחמקו בין השורות של היומן, ורוב הזמן מתחת לשורות. דברים שמזכירים מפגשים, הופעות, סרטים, סתם דברים שמצאתי, דברים שנתנו לי.
אני עוד לא חושב כל כך על זה, כל הקונספט של לא להיות יותר בדירה הזאת. זה הרגיש טוב לרוקן את הארון מהדברים שלי אבל אני עוד לא קולט בדיוק מה זה אומר. המחשבה שעוד מעט יהיה לי מקום חדש, תחושה של בית, לא לראות את השותפים שלי יותר. זה הולך להיות טוב. אני מחייך.
פנדורה.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~