14.2.06

ערב טוב

אתמול היה ערב פשוט טוב במייק'ס. מההתחלה ועד הסוף. עם טו בשבת וחג אהבה. חייך אל העולם והוא יחייך אליך חזרה? לפעמים כן. לפעמים אם תחייך אליו הוא יבוא ויבעט בך. אבל הפעם אני בוודאות בחלק של החיוך חזרה.
הרבה חברים, שני שולחנות פלוס. פיליפ בא ונשאר לישון אצלי. לפני מייק'ס הלכנו לגנית (וגם בת דודה שלה אורטל הייתה אצלה) וראינו קצת החלקה על הקרח באולימפיאדה באיטליה. מבחינת הבמה ההופעות היו כיפיות, עם ויקטור, עם עדי ובעיקר עם גנית, היה חשמל באוויר. אבל מכל הערב השיר הכי טוב ששמעתי היה Sacrifice, בביצוע המקורי.
לצערי יעל לא שרה איתי נאנסי סינטרה אפילו שהמגפיים היו כבר מוכנות לדרוך עליי. פעם הבאה אז.
מאחר וסופית נכנסתי לקבע, החלטתי לפנק ולקנות צ'יפס לכל הפאב. הצלחת הייתה על השולחן שלנו אבל משום מה רוב הפאב לא ניגש, ויושבי השולחן נאלצו לחסל אותה לבד. קבע.
גיא הנחה את הערב. מפריע לי שאני כל כך הרבה זמן על הבמה. אולי אני אתחיל לעשות פחות שירים שאני מלווה בהם. למרות שזה חלק מאוד כיפי מהערב. כשברי מנחה הדינמיקה הזאת עובדת טוב, אבל עם גיא אני כל הזמן מקבל תחושה שאני תופס יותר מדי זמן של אחרים.
אה כן, יואש הפתיע אותי לגמרי עם השיר שהוא רצה שאני אלווה אותו בו: "כבר לילה" ("בואי נישאר") מהאלבום הראשון של גידי גוב. בזמן שניסינו לנגן את השיר על הבאר אחת המלצריות התחילה להציע שירי מתי כספי ו'מאחורי הצלילים'. אז מאחורי כל הבלוז הזה מסתתרים חובבי מתי כספי.
בסוף סוף הערב עוד ישבתי עם פיליפ בארומה (אני זונת ארומה? רק שבוע שעבר ישבתי שם עם שירי) וחזרנו לדירה בשעות ההולכות וגדלות לקראת הבוקר.
וכבר כתבתי שזה היה ערב מאוד טוב. אבל באמת שכזה הוא היה.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~