10.1.06

Lord Voldemort Rides Again

a
בשבוע שחלף הייתי בצפון כל יום. דילגתי על מייק'ס ביום רביעי כי לא הרגשתי (עדיין) במצב טוב מספיק. בסופ"ש יצא לי אחרי הרבה זמן באמת לנוח ולא לעשות כלום - וחבל שיש כל כך מעט זמן בסופ"ש. אינץ' עושה את הזמן בקריות להרבה יותר טוב - זה בטוח.
ביום ראשון חזרתי לדירה, ותוך 20 דקות כבר הייתי בדרך החוצה. רק לשמוע את השותפים שלי מדברים ביניהם עשה לי תחושה פיזית של בחילה. ופה מזל שיש ויקטור. ויקטור הציע לי לפני כמה זמן לבוא ולהתנחל אצלהם בדירה מתי שאני רוצה. זה היה מאוד אדיב מצידו, וכמובן שסירבתי בנימוס (רוסי). אבל זה היה עד שביקרתי אצלהם בדירה, לפני שבוע בערך. היא ענקית - אתה יכול להחביא שם משפחה ואלו שדרים (בדירה) לא ישימו לב. החלטתי לא לסרב כשזמן אמיתי של מצוקה יגיע. ככה שביום ראשון לא הרגשתי רע כשביקשתי מויק לממש את הטובה.
התחושה בבית שלהם היא מאוד שונה משלי. צחקתי עם השותפים שלו לדירה (עדיין מנסה לזכור את השמות) וניגנו ביחד עד 2 וחצי. כשקמתי בבוקר, על הספה בסלון, הדבר הראשון שראיתי זה את הזריחה מעל רמת-גן. נשמע לא מרשים כל כך, אבל אני משוכנע שלא יצא לי לחייך ככה בבוקר כבר הרבה זמן. אחר כך ויקטור קם וחזר למיטה שלו (מאוד בוגר מצידי).
בהתחלה עוד חשבתי על לא ללכת למייק'ס. לא הייתי בטוח שזה ירגיש טוב. בסוף החלטתי שיהיה בסדר והתארגנתי. עדי אספה אותי מהבית - לקחתי את הקלידים הפעם. הכנתי כמה שירים שיצאו לא רע כל כך. יצא לי גם לנגן יחד עם עדי, שירי, ויקטור וצמד חבר'ה שרצו ליווי ל Fuck Her Gently של ה - D. את שארית הקול שהייתה לי הוצאתי בסוף הערב על Tribute לבקשת בחור נחמד בשם שחר. הוא וחברה שלו, טטיאנה (רוסיה כמדומני) נשארו במיוחד לשמוע את הביצוע, והיה מאוד כיף לתת אותו בשבילהם. שחר סיפר לי שבתור פצוע בפיגוע אחר, היה לו לא קל לבוא למייק'ס. אני שמח שהוא בא, ובאמת עשה לי טוב לראות אותו נהנה ולשמוע מילים טובות. וטטיאנה אמרה שאני מגניב, אז נראה שהושגה מטרתי על כוכב לכת זה.
באו לא מעט אנשים טובים, וביניהם עוזי, רוני והחדש שלו בצוות אסי (בליווי 2 ידידות שראיתי אותן קודם), רותם ושחר. גם אחות של שירי (שרצתה ממנצור כפות על התחת בזמנו) התחכה בנוכחים.
עייף מדי וגרון כואב. לילה טוב. קרוקשאנקס.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~