17.12.05

דייר צפוני

<החלק הראשון -הדראפט- נכתב ב-08/12/05, 19:43>
אני גר בתל-אביב. אבל לא תמיד. מהרבה סיבות אני מרגיש שאין לי באמת בית בתל-אביב. יש לי דירה, מיטה וגג מעל הראש, אבל בגלל בעיות השותפים הרבה פעמים אני לא מרגיש שיש לי בית. מייק'ס ובלום ותוכניות אחרות באמצע השבוע עוזרות, אבל כמו שכתבתי קודם, יש ערבים שבהם לא בא לי (יום שלישי?) ויש סתם ערבים נטולי תוכניות.
פעם הייתי בורח יותר פעמים לצפון. יותר כשהייתי גר באכסניה. אז היו לי הרבה סיבות לחזור ומעט מאוד להישאר. בתקופה האחרונה דווקא הפסקתי להרגיש ככה, אולי כי רוב הערבים היה משהו לעשות. אבל ביום רביעי הזה הייתי חייב לברוח. קרתה איזו טעות בנקאית, אין לי כוח להסביר, אבל יצא שפתאום הייתי במינוס 60,000 ש"ח. לא נורא, הכל יוסדר במהלך הימים הקרובים ואני אחזור למינוס הקטן והנורמלי שלי, ואולי אפילו לפלוס פצפון (אם ההורים יעשו ג'סטה). אבל כתוצאה מהסיפור המשונה הזה לא יכולתי למשוך כסף. וזה אומר שלא יכולתי לשלם על השכר דירה ונאלצתי לבקש מהשותפים שלי שישלמו עליי ואני אחזיר להם.
זה תחושה מגעילה להזדקק לעזרה מאנשים שאתה סולד מהם. וגם לקבל אותה מרגיש רע. כשחזרתי לדירה ידעתי שאני ממש לא רוצה להיות שם עוד.
<עד כאן הדראפט המקורי>
טוב אז אלה היו שבוע וחצי לא פשוטים לוגיסטית. חזרתי מהעבודה (צפון תל-אביב בערך) לקריות כל יום חוץ מיום שני. בריא זה לא (הייתי מותש בסופ"ש) אבל המחשבה על להיות בערב בדירה גרמה לי לברוח. יש לי כל מני רעיונות משונים בראש, ביניהם, אולי לנסות להפוך את החיים קצת - להיות בצפון כל יום (כמעט) ולהישאר בתל-אביב בסופ"ש. לא יודע למה זה טוב. סתם רעיון.
החלטתי להפסיק לטשטש בעיות עם אלכוהול. זה לא שאני שותה הרבה, אבל בכמה חודשים האחרונים הייתי כמעט כל ערב בפאב וזה עזר לי לחזור לדירה, לישון ולעבור ליום הבא. אחרי הסופ"ש האחרון (זה שמיד אחרי שכתבתי את הדראפט) החלטתי שמספיק.
מחשבה שחבר שלי העלה ואני נאלצתי להסכים: אם אני רוצה להיות עם בחורה, אני לא צריך להיות ממש שיכור. אני צריך לדאוג שהיא תהיה ממש שיכורה.
ולסיום הפוסט/דראפט הזה - קיבלתי טלפון מפתיע ממייקל לפני כמה ימים. הוא שאל אותי אם אני אבוא למייק'ס (זה היה יום רביעי). הייתי בצפון ואמרתי שלא, אבל איפה הוא היה בכמה חודשים האחרונים? (פעם לא היה שבוע שהשם שלו לא היה מופיע). מייקל אמר שהוא ניקה את עצמו מאלכוהול. (או משהו כזה). שזה טוב מאוד, כי הוא הלך בדרך מאוד לא טובה קודם. ועוד סימן טוב לשינוי בעצמי שאני חשבתי עליו - למרות שאין בכלל מה להשוות.
הזמן עבר.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~