27.11.05

היו שלום ותודה על העוף

עוד משהו שרציתי לכתוב עליו - חג ההודיה. כמדי שנה חגגתי את חג ההודיה.. הממ... רגע.
מה זה בכלל?
על מה לעזזאל אני מדבר?
טוב, ביום שני שכתבתי עליו בפוסט הקודם, באה אליי העלמה, בין ניגון לניגון, וסיפרה לי שיש ארוחת Thanksgiving במייק'ס, ביום חמישי ב-17:00. המחיר היה די רציני, 80 שקל, אבל מדובר בארוחה ארוחה עם מנות וכוס יין. חשבתי, נו שיהיה, אולי זה יהיה משפחתי ומגניב כזה. חוץ מזה, העלמה הלוותה לי את הכסף עד לחודש הבא (כניסת משכורת אמן).
אז ביום חמישי (24.11.2005) יצאתי מוקדם (מאוד) מהעבודה, הגעתי הביתה ומהר מהר החלפתי ללבוש חגיגי למדי (סמיילי פה). במייק'ס פגשתי כבר את העלמה ואת דינה, מלצרית אמריקאית קטנה וחמודה שמתגייסת לצה"ל אוטוטו. דינה גרה ממש קרוב לכיכר דיזנגוף, ועוד באותו היום הספיקה לקנות נעליים. גם העלמה קנתה נעליים. וגם קיבלה זוג נעליים בחינם מהעבודה. אבל הן היו קטנות. למה היו כל כך הרבה תקריות נעליים באותו יום? ביטס מי.
לכבוד החג סידרו את החצי השמאלי של המייק'ס בצורה יפה - שולחנות ערוכים עם יין וכוסות וסכו"ם. רוב הארוחה הייתה בצלחת אחת - הכל היה מאוד מאוד טעים, אולי לא 80 שקל טעים אבל עדיין מאוד טעים. דינה אפילו עשתה toast וכולם צרחו yeahh! אה כן, ולמדנו מהו משחק הפין. (צריך להגיד את המילה פין (penis) כשכל אחד לפי התור אומר אותה יותר ויותר חזק, עד שממש צורחים, ואז אפשר לצעוק "Why is everyone yelling PENIS????").
אז על המסורת של חג ההודיה לא למדתי יותר מדי, אולי מתישהו אני אקפוץ לויקפידיה ואשלים את החסר. סך הכל אכלתי די טוב, שתיתי די טוב, וחג הודיה שמח.
אבל למה קוראים לזה תרנגול הודו בעברית ו - Turkey באנגלית? מה קורה עם הגיאוגרפיה של העוף הזה? זאת לא אדע.
פליייסט:
רצועות עוף
תרד מוקרם
תירס
פירה תפוח אדמה
cornbread
עוגת לימון
כוס יין (כפול 3)
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~