8.11.05

מייק'ס פלייס 66 - No Berries Monday

החיים לא תמיד הוגנים.
לא יודע למה, התחשק לי לפתוח בשורה הזאת. אולי בגלל השיר של ביטוח ישיר שמצא את עצמו שוב בפלייליסט.
הגעתי למייק'ס קצת לפני 22:00 ובירכתי לשלום את העלמה הצעירה שישבה שם כבר כמה שעות. לעלמה יש טקס על בסיס כמעט יומי של שתיה בסוף יום עבודה (עדיף על שתיה במהלך יום עבודה, כשאף אחד לא מסתכל ואתה שולף את ה flask מהמגירה ובמשך כל שארית היום מקלל את כל העובדים בחדר). כמו ברוב הערבים שאני רואה אותה, היא כבר קישקשה עם הזרים שמסביב על הא ועל דא. אחד מהם הוא בחור שזכרתי ממסיבת ליל כל הקדושים ביום שני שעבר - קוראים לו דייב ואני זוכר שהייתי קצת מופתע שכולם הכירו אותו אבל לי לא היה מושג מי הוא. מסתבר שהוא היה מגיע בצורה מאוד קבועה דווקא בתקופה שבה הגעתי ממש מעט (חגים). דייב עובד כמהנדס של חברת תעופה זרה בארץ (עוד בן אדם שעדיף שלא ישתה במהלך יום העבודה), ועם הכתיבה חוזר לי הזיכרון של העלמה מנסה ללא הרף לדחוף את הזנב שלי לידיים שלו. מהתחפושת לפני שבוע, למען השם.
בכל מקרה, אסף היה המנחה של הערב, לא יודע מה קרה לברי. בגלל שלאסף יש ווויב (vibe) חזק של ימי רביעי, הערב היה קצת משונה, והקהל, כמו שאסף אמר לי במהלך הערב היה מוזר, לא לטובה - אסף אמר שהם כל כך ישראלים שהם צפו בערוץ 2 לפני שהם הגיעו לפאב. אולי יאמצו את דרך הזיהוי הזאת במשרד הפנים. היה מעט מאוד אנשים שיכלו לעלות לנגן, כך שיצא שעליתי ל-3 סטים. השולחן שלי ושל העלמה (ומאוחר יותר גם טוני האקס-טבח הצטרף) עשה חגיגה לאורך רוב הערב, עם ריקודים, שירת ליווי וכיף כללי. אסף אפילו צ'יפר את השולחן (הורה שיצ'פרו) בשוטים חינם. אני את שלי קיבלתי קודם, וכל מה שהייתי לעשות זה to show up בחולצת מייק'ס שלי. ג'ואי (יואש קפץ רק לקצת זמן) מזג לי שוט וויסקי (כל דבר יותר טוב משוט ההשבעה שלי) ושתיתי אותה כמו גבר. דמעות בעיניים, אבל עדיין. וויסקי עולה לראש מאוד מאוד מהר - הסט השלישי והאחרון שלי היה מאוד מצחיק ומאוד מבולבל, אני חושב.
רגע לפני שענן הוויסקי פיזר את המודעות שלי לסביבה, עוד דאגתי להשלים את שם המלצרית החמודה שביום רביעי דיברתי איתה והבנתי שאני (כמו שקורה לי המון) לא מכיר את השם שלה אפילו שראיתי אותה מלאנתאלפים פעם. לורה קוראים לה - לורה.
יש עוד כמה סיפורים שאין לי כוח להשלים, כמו איך העלמה שתתה תה בסודיות מוחלטת (כי אסור להזמין משקאות חמים במהלך שעות ההופעות), איך קראו לי fuckable (אבל לא בצורה הכי טובה שאפשר), וגם הסיפור על משפחת האחים המוכשרים (אנשים דומים שמנגנים ושרים טוב). אולי אני אשלים כבר פעם.
בוקר טוב.
פלייליסט: (הסדר מעורבב מ-3 סטים)
Nirvana/Meat Puppets - Lake of Fire
רועי הצאן
פתי בר - עיזים
עכשיו קוף
Ben Folds - Landed
John Mayer - Why Georgia
James Taylor - Fire and Rain
גזוז - חללית
1800-888999
הקש על החמש
6382020
1800-2300-7001019
רן

3 Comments:

Blogger x5j88 said...

Run?

8/11/05 08:55  
Blogger Frankie said...

:)
לא זה לא RUN של מיספלאג:)
רן זה שיר קצת שונה.

8/11/05 13:11  
Blogger Rono said...

קצת שונה? זה בלשון המעטה...

8/11/05 19:05  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~