3.11.05

ליל כל הברגים הארוכים והקדושים

ביום שני האחרון לא היה ערב במה פתוחה - במקומו הייתה מסיבת Haloween מושקעת. ביום ראשון גררתי מהצפון לת"א שאריות מתחפושות פורים ישנות בתקווה להרכיב משהו נחמד. חלק מהדברים שמצאתי בבית אני לא לבשתי אפילו אף פעם, ואני אפילו לא בטוח איך הם הגיעו אליי ולמי הם שייכים במקור. לדוגמא, זנב של שטן. וכובע מלא בברגים שיוצאים ממנו. בשני אלה השתמשתי, יחד עם חולצת השטן שלי (חצי מצמד החולצות שלבשנו אני ויואב בהופעת הפרידה שלו). אה כן, היו גם מעין מכנסי רשת אדומים - שארית מתחפושת שאני כן זוכר - בכיתה י"ב נראה לי התחפשתי לתות שובב. תמונה יש אי שם בדף שלי ב flickr. אני חושב שהתוצאה הסופית הייתה משהו כמו שטן, בכל מקרה זה נראה מספיק טוב בשביל ללכת.
אני לא זוכר אם כתבתי על זה בפוסט על יום ראשון, אבל מייק'ס כבר קושט מראש ברוח החג (הנוצרי!), עם דלעות בחוץ, כורי עכביש על כל התמונות, המון שלדים, בובות של מכשפות ותמונות מבהילות באופן כללי. הכל נראה ממש ממש מגניב. בכניסה עמד ברדוגו, שאני חושב שעבד בקיוסק, והיו המון אנשים בפנים, את הרוב לא הכרתי. נפגשתי בפנים עם לירון שהשקיעה בציור גוף ממש יפה שהיא הבטיחה שהולך כל הדרך. אין לי סיבה לפקפק.
בכל מקרה, חוץ מזה שכולם ליטפו לי את הראש (את הברגים מהכובע) וקראו לי קיפוד בכמה שפות, דיברתי עם כמה אנשים נחמדים, בעיקר זוכר את טליה, בחורה שבדית שלומדת במכללה בין-תחומית (בטוח לגמרי שזה ממש לא איך שקוראים לזה). באקט חסר תקדים של בגידה במולדתה שבדיה, טליה היא לא בלונדינית, מדברת עברית בלי מבטא ואפילו שירתה בצבא. בושה וחרפה. דיברנו על קארלסון (שחי על הגג), על המומינים, ועל בילבי בת-גרב (פפי בעלת הגרב הארוכה). הרוסים יבינו על מה אני מדבר פה.
אחרי הבירה, כבר לא היה לי יותר מדי מה לעשות שם. בתחרות התחפושות הקהל היה מאוד קשה, כמו שאסף עצמו הודה - הוא הנחה את החלק הזה ו - SOBO ניגנו - פאק הם פשוט מכונת מלחמה, 3 אנשים שמרימים את הקהל בצורה מטורפת. אז הלכתי הביתה, זנב מקופל בין הרגליים.
וכדי להוריד את החובה מעצמי, פלייליסט מהופעה ישנה (מספר 64 - 26/09/05):

ארונות מטבח
החברים של נטשה - אני קיים
עכשיו קוף
רן
סקס עם חיות

תיסלם - יש לך אותי (עם רוני)
קורין אלאל - זן נדיר (עם רוני)
היהודים - ג'קי ( עם רוני)
והרבה יותר חשוב, התמונות של לירון מליל הברגים הארוכים, לשם חווית בלוג שלמה יותר:
Liron and Vincent outside Mike's Vincent, outside MIke's Danielle and Kuti, outside of Mike's Danielle and Kuti, outside of Mike's Frankie and Whatsherface, outside of MIke's Tom, the leafblower Dave as Arthur Dent and Tom the Leafblower Tom, the leafblower and Josh as Lenny Kravitz (?) Dave as Arthur Dent and Tom the Leafblower Liron and Dave as Arthur Dent Tom the Leafblower and Liron Glen, the slashed biker from hell (?) Liron and Frankie Liron and Frankie Josh with the best costume of the evening. Tony and Gibbs Liat and Yoash the B-Movie Bartender Yokozuna Costume contest Natalie as The Vigin Mary Shaman Shaman My Halloween makeup, woo.

1 Comments:

Blogger Frankie said...

תודה ליר,
for invalidating my ENTIRE LIFE!

לא, תודה באמת.

:)

ואל תוך החזיה זה גם מה שהתכוונתי. הדמיון שלי נגמר שם.

רגע, יש עוד?

אני רץ לויקיפדיה.

4/11/05 00:25  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~