15.8.05

מייק'ס פלייס 58 - שתיה קלה

מהערב הזה אני לא זוכר הרבה מסיבה נהדרת - מייקל. כמה טוב שיש בן אדם שמזמין המון סיבובי משקאות לכולם. שתיתי 6 שוטים של משהו נהדר, ושתי כוסות שמפניה. תודה מרינה (אורחת הכבוד). בזכותך אני לא זוכר כלום.
בפאב פגשתי במקרה את משה אללוף, בחור זהב מהצוות של אלון, עם שולחן חברים. גם אורי, בחור חביב שעלה איתי פעם לשיר משהו של כוורת והודה לי מאוד מאז, הגיע - מסתבר שהוא היה בבלגיה כמה שבועות/חודשים. עדי ויואב היו גם, וכמובן עוזי. אה כן, וגם שתי בנות שלא הצלחתי לזהות בהתחלה - טלי וענת, הן היו פעם עם עוד 3 בנות, כולן רוסיות (בשעה טובה ומוצלחת) וישבנו איתן אני ויואב. עכשיו היה לי קשה לזהות אותן כי הן היו רק שתיים, ואני עוד לא בטוח בקשר לזה כי בשלב הזה ראיתי כפול. כן, וגם יוליה הייתה, וסער והחברה שלו.
בכל מקרה, אחרי ברי (שלא ראיתי) וברדוגו, עלו איזה שני ניו-יורקרים משעשעים שעשו שירים יפים שלא הכרתי כל כך. בהמשך הערב בכל פעם ששרו גירסת כיסוי (לא עוד לכתוב cover בעברית!) והם זיהו את האומן המקורי הם צעקו: "FLOYD! FLOYD! QUEEN!! QUEEN!!". מצחיק.
זהירות מדרגה.
לפני שיצאתי מהדיר (הקלדתי בטעות דיר במקום דירה, אבל מסיבות אישיות אני אשאיר את זה ככה) כתבתי על דף מילים לשיר חדש שכתבתי, "אל תנחר" המבוסס על השיר "אל תדאג" של אביב גפן. לא יודע למה קל לי במיוחד לכתוב מילים ללחנים של אביב גפן, אולי כי אני מכיר אותם טוב. השיר מספר על בן אדם שכועס על שותף שלו לדירה כי הוא נוחר חזק. אפילו בלי לדעת את המילים טוב, הביצוע היה בסדר לדעתי, ובעיקר אנרגטי. כשירדתי מהבמה ברי אמר "The more he drinks, the better he sounds" ונאלצתי להסכים.
בקיצור, ערב כיפי, למרות שאני חושב שעברתי את רובו בלהתנדנד. בדיחות מטופשות במיוחד שאמרתי ליואב ושצריך לשרוף: שם של להקת תוכניתנים במדור שלי (לא באמת) - The Black IPs, וגם, אם שם המשפחה של יואב היה אלטשולר (כמו של עדי) והוא היה יוצא משליטה אז היו צריכים לצעוק "We must Control Alt Shuller!".
לילה טוב.
פלייליסט:
ארונות מטבח
אל תנחר
רן
Tenacious D - Tribute (עם יואב)

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

"The Black IPs" was hilarious. :-D

28/8/05 22:47  
Blogger Frankie said...

I'm personally ashamed of it :)

1/9/05 22:52  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~