23.5.05

מייק'ס פלייס 50 - הזולה

את ההופעה הזאת התחלתי בשיר בשביל רוני – כמו שאני אומר הרבה פעמים ביומן, מגיע לו. זה שיר שאני אוהב וניסיתי ככל יכולתי לבצע אותו טוב. זה לא שהוא קשה – אבל אני מנסה ליישם את הטיפ מהשבוע שעבר – לתת אותה אנרגיה כמו בשירים שלי. נראה לי שזה יצא בסדר כי אנשים לא איבדו אותי לגמרי בתשומת לב. למרות זאת, השתפנתי ולא חזרתי על הפיזמון יותר מדי, וגם דילגתי על קטעי סולו. רוני היה אסיר תודה.

הערב היה לחוץ וברי אמר לי שיש לי 4 שירים – החלטתי להמיר שיר אחד ב – boolcrap שרציתי לדבר עליו – שירותי מוניות אלטרנטיביים (מוניתוכי, חירמונית, חירבונית, והפייבוריט שלי מוניטין. שכחתי לדבר על אלמונית.). הכל כחלק מהמאמצים שלי לגעת מעט בתחום של סטנד-אפ. אני רוצה לעשות את זה רציני יותר מתישהו (בעצם הפוך – מצחיק יותר). אפילו כתבתי חומר לשתי הופעות שעשיתי בפאב קטן בקריות ("סוף הדרך", חוות הסוסים כמובן) אבל לא ניסיתי את זה מאז. : ) אני חייב לחייך כי מאיך שכתבתי את זה זה נשמע נורא טראומטי.

נזכרתי במשהו מצחיק שהיה באחת ההופעות האחרונות. אחרי השיר 'עכשיו קוף' מישהי שאלה (ברוח ימי הולדת) בן כמה סבא שלי. חשבתי טיפה ועניתי שדי הפסקנו לספור, אם היא מבינה למה אני מתכוון.

בסוף הערב עשינו זולת מייק'ס קטנה בחוץ – משהו שהופך למנהג בתקופה האחרונה. קבועי מייק'ס פלייס ונוספים מסתובבים בחוץ בסוף ההופעות like they own the place. מאגניבים שכמותנו. אולי הגורמת העיקרית למנהג הזה היא הילה, בחורה שהפכה לרגולרית לא קטנה – ואוהבת להמשיך את החיזיון המוזיקלי אל תוך הלילה. מצטער על הניסוח, לא יודע מה עובר עליי. שם בזולה גילינו (רוני ואני) שרותם, קבועה שכבודה במקומו מונח, היא חובבת פרוג/פאוור מטאל – מה שאומר שאי אפשר היה בלי ניסיון כושל לנגן חלקים נבחרים (ונזכרים) ממטרופוליס II (רק כמה קטעים מהזיכרון) וגם חלקים קטנים של סימפוני-איקס. היה נחמד, וכואב באצבעות. התפזרנו בקול שמחה ורותם הקפיצה אותי עד הרחוב שלי.

לילה טוב לכולם.

אה כן, הפעם בפינת "אחי, מי האנשים האלה?", חוזרת אלינו הדס שכבר הייתה בפינה זו (google for it). בהופעתה הקודמת בפינה הופתענו לגלות שהיא בכלל הייתה שותפה של סער ולא חברה שלו. והפעם, הפתעה – גם הבחור שאיתו היא באה הרבה (יחסית) בזמן האחרון – הוא לא חבר שלה – אלא יותר כמו ידיד קרוב. וגם, היא בת 32. מה שסופית מקפיץ את ממוצע גיל החברים שלי ל - 25+. לא שזה חשוב, פשוט אין על הילדה הזאת 32 בשיט. כבוד ועוצמה לכולם. אני בורח.

פלייליסט:
איפה הילד – גלגל את החלום
ארונות מטבח
עכשיו קוף
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~