14.3.05

מייק'ס פלייס 44

הגעתי למייק'ס פלייס קצת אחרי 23:00 ולמרבה ההפתעה היו מעט מאוד אנשים. מכל הקבועים היה רק גלעד, והמלצריות וגם ברי העירו בחיוך על זה ש"איחרנו". מאוחר יותר גם סער הגיע. עליתי אחרי קצת השירים של ברי.

לקראת ההופעה הזאת התחלתי לעבוד על פארודיות על השירים של גלעד. הגעתי משהו נחמד עם בובות קרועות – סיפורו העצוב של אדם שמעדיף בובות מין על פני נשים אמיתיות. עם השיר קם בבוקר היה לי יותר קשה – הצלחתי להגיע למילים שלמות, אבל השיר יצא שיר רציני, על מישהו שמסרב להתעורר עד שחברה שלו עוזבת אותו. מכיוון שזה יצא פשוט מילים אחרות ללחן היפהפה של גלעד, אני לא יודע כל כך מה לעשות עם זה.

אז שרתי את חלקיקי השירים האלה בהתחלה, למורת רוחו ולשמחתו של גלעד – היו לו רגשות מעורבים, הוא סיפר לי אחר כך שזה היה לו יותר קשה ממה שהוא ציפה. אני חייב לציין שהגיטרה נשמעת טוב אבל היא לא הייתה מכוונת בצורה מושלמת לחלוטין כשעליתי – משהו שבהגברה טובה (תודה עוזי) מפריע. אז צריך להקפיד על זה. ווף.

באמצע ההופעה (בדיוק לפני רן) רונן הגיע עם חבר וידידה. רונן הוא חבר צוות של אלון מהצוות הישן שלי, ואחלה בחור. כל הצוות של אלון היה אמור להגיע אבל בסוף אף אחד לא יכל, חוץ מרונן. היה משמח שהוא בא, למרות שחבל שלא יצא לו לראות את ההתחלה – או לבוא בשבוע הקודם. נראה שבשבוע הקודם היה ערב באמת מדהים, והבנתי את זה עוד יותר אחרי שדיברתי עם גלעד על ההופעה ההיא.

פינת סדר שמות. קודם כל אני אזכיר שתי בנות שבתקופה מסויימת (לפני חודשים) הן היו קבועות, אבל כבר הרבה זמן הן לא הגיעו אז לא זכרתי את השמות שלהן. הן נעלבו ממני, אז התערבתי על בירה עם ענת שבפעם הבאה שאני אראה אותה אני אזכור את השם שלה. לחברה שלה אגב קוראים רחל. עוד שמות, לחברה לשעבר (זכתה להרבה כינויים כאן במהלך השנה וחצי האחרונות) של ברדוגו קוראים שחר. לשתי הבנות המיודדות עם ברדוגו והבאות לעיתים קרובות קוראים אפרת ורוני. אני מקווה שזה רוני.

אחריי עלה גלעד שביקש ממני לעשות קול שני ב"קם בבוקר". כבר כתבתי כאן שזה כיף נורא, וגלעד אמר לי אחר כך שזה גם עוזר לו, בלהתחיל את הערב בלי הפוקוס המיידי על הקהל, לחלק את המגע הראשוני הזה ביננו. בנוסף כמובן למגניבות של קבועי מייק'ס משתפים פעולה. עוד שיתוף פעולה נחמד היה כשברדוגו (עייף מבדרך כלל) ביקש ממני לעשות קולות ב"מוצצת". הקולות יצאו מצחיקים, אבל בעיקר נהנתי לעשות חיקויים של ירקות ופירות בשביל השיר.

בקיצור ערב נחמד, שהסתיים בשעה בערך של שיחה עם גלעד – לכן הפסקות האחרונות מלאות ב"גלעד אמר ש...". זה אולי היה החלק הכי טוב.

פלייליסט:

בובות קרועות
קם בבוקר...
עכשיו קוף
ארונות מטבח
רן
שיר החזיר
קקי כבד

+קול ב' לקם בבוקר עם גלעד
+קול ב' למוצצת עם ברדוגו
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~