7.2.05

מייק'ס פלייס 39 - צחוק מהול בעצב

יומיים לפני ההופעה נפרדתי ממירב. בזמן האחרון (דווקא התקופה שעליה פחות כתבתי) למירב היה חלק גדול בחוויות מייק'ס פלייס שלי, גם כשהיא לא הייתה באה. בהתחלה חשבתי על האפשרות לא ללכת אבל בסוף החלטתי לא לוותר.

מזג האוויר משתולל בזמן האחרון ומאוד קר בחוץ. למרבה המזל לא היה גשם מטורף, אז הרבה אנשים הגיעו. כשנכנסתי ברי ניגן, עוזי כבר היה שם עם חבר'ה שאני לא מכיר (בדרך כלל הוא מגיע עם 2 חברים מאוד מתמידים). טוני הגיע טיפה אחר כך, וגם יערה הייתה שם (בחורה חמודה שמגיעה מדי פעם עם תוף אפריקאי וארסנל כלי הקשה שמחים). עוזי עלה אחרי ברי ונתן 4 שירים (נדיר למדי – עוזי משוכנע שברי שונא אותו). אני עליתי אחריו. לא הייתי מדוכא, אבל גם לא במצברוח מרומם מדי, אז אני לא חושב שהייתי במיטבי. את עכשיו קוף עשיתי יחד עם יערה. זה דווקא יצא מגניב.

התנצלתי בפני הנוכחים. לא נורא, בשלב הזה הייתי כבר באווירה משפחתית - כבר הגיעו גלעד, סער, חברה שלו סיון, וגם אחיו הגדול עידו שהביא נרגילה. זה היה ממש מגניב, לעשן נרגילה במייק'ס. גם מייקל היה עם אח שלו (רוברט קוראים לו) והם עסקו בציד בנות משותף. כנראה שזה בגנים. בהופעה של גלעד הוא שר עוד שיר שלא הכרתי קודם וגם הוא היה ממש טוב – הבנתי שאני באמת רוצה לקנות את האלבום שלו. בהתחלה כשהוא היה מוכר אותו עדיין לא הכרתי אותו, אז לא כל כך רציתי. אבל עכשיו, שאני יודע שיש לו כאלה שירים טובים (והוא גם בן אדם נחמד שהולך לו חזק בקטע של ה"האשפאפי" הכלבלבים לא אירגון פלסטיני).

ברי קרא לי לעלות עוד פעם. מגניב ביותר. זה מתחבר לשיחה שהייתה לי עם ברי לפני שבוע נדמה לי, שבה הוא כעס שרציתי לעלות להרבה שירים כשהיה לחץ. אני לא זוכר אם כתבתי על זה כבר או לא. ברי אמר שכשיש מעט אנשים אפשר לטחון שירים כמה שרק רוצים, אבל לא כשיש לחץ. הוא אמר שאני קבוע עכשיו, ושהוא סומך עליי כמו בימי לחץ גם בימים לא לחוצים. הערה לעצמי, באמת אפשר להפסיק לבקש מברי עוד שיר אחד בהופעות, מעמד הכוכבנות מחייב אותי להיות פחות ילדותי.

הסט שני הלך הרבה יותר טוב מהראשון. אחרי 3 שירים הייתי כבר מוכן לרדת אבל ברי רצה עוד. התחלתי לנגן את השיר החדש "קקי כבד עומד ליפול" (אחרי דקה שבה ניסיתי להיזכר איך הוא הולך). פתאום קם מישהו מהבאר, עמד כמה שניות ופתאום התמוטט לרצפה כמו עץ נופל, חזיתית. זה היה בדיוק במילים "עומד ליפול". הייתי קצת בשוק, ולא רק אני. כמה אנשים הקיפו את הנופל ששכב כמו גופה על הריצפה, הרימו אותו, השכיבו אותו והביאו לו מים. כל הזמן הזה אני על הבמה ללא מושג מה לעשות. אנשים כבר לא שמו לב לבחור המתאושש, וחזרו למקומות שלהם. ניגנתי מנגינת מעלית מהסוג של 'תקלה טכנית, מיד נשוב לשידורינו'. פתאום היה לי רעיון מצחיק. התחלתי לנגן "נפלת חזק". החל מהאקורד הראשון, אנשים התחילו לזהות את השיר ולהבין את הבדיחה. מרוב כמה שזה הצחיק אותי לא הצלחתי כמעט לשיר את המילים. למרבה המזל, המתאושש לא דיבר עברית. לבסוף ירדתי מהבמה. זאת הייתה באמת הופעה מוזרה.

מייקל סיפר לי שקרה עוד קטע יוצא דופן. איזה שיכור ניסה להיכנס בכוח והמאבטח העיף אותו חזק מאוד. הוא נשאר לשכב כמה דקות, הגיע אמבולנס ופינה אותו בועט וצועק.

גם יואב הגיע, ושמע את הסיפור של המתמוטט (מבוסטון?) ו"נפלת חזק" 4 פעמים עד שאני הספקתי להתקרב אליו. אחרי שכולם הופיעו (גם גלעד וטוני עלו פעמיים) עמדנו כרגיל במקום שהכי מפריע למלצריות שנעמוד בו. עמדו איתנו גם שתי בנות חמודות ומוצקינאיות במקור. ליהי שגרה בסבוי, ודניאל שמשרתת במשטרה (הכחולה). ככה, בעצב, צחוק והרבה אירועים מוזרים נגמר עוד ערב מייק'ס.

פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
עכשיו קוף

Tenacious D – Tribute
סקס עם חיות
שיר החזיר
עומד ליפול – נפלת חזק
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~