15.11.04

מייק'ס פלייס 32

זו הייתה אחת מההופעות הכיפיות יותר שהיו לי. רוני הצטרף אליי, וישבנו בחבורת מייק'ס גדולה במיוחד, הכוללת את יואב, בת דודתו עדי, ומירבי, בת זוגתי הטרייה. גם עוזי והחבר'ה שלו היו שם, וגם טלי ועופר (שהלכו בדיוק כשהגעתי), וגם הבחור הצעיר שזה עתה התגייס – בטח בהשפעת יוני בלוך...

בכל מקרה, קצת התרגשתי לקראת ההופעה של היום – מירב לא ראתה אותי מנגן עדיין וחשבתי שזה עשוי לשמח אותה או להעציב אותה. דאגתי גם שלא לבלוט ברגע שהגעתי – לא רציתי שברי ישלוף אותי מהקהל לעלות על הבמה לפני שאני מספיק לשתות, וכמובן לפני שמירב תגיע. למזלי, היו אנשים לפניי, כולל עוזי המצויין.

ברי היה בקצה החיובי של מצב הרוח השיכור שלו. הוא הזמין אותי לבמה בברכה לבבית (אני לא זוכר אותה עכשיו). ההופעה הלכה מצויין. ציינתי את האפשרות שערפאת קנה 'חגיגת' מברדוגו, מה שלא כל כך שימח אותו. לפני שהתחלתי לשיר את רן, ברי וסאמי (הבארמן-בלוזיסט) (!) התחילו לצעוק בקולי קולות שהם רוצים לשמוע את השיר על החזיר. שניהם היו כאלה שיכורים ושמחים, לא יכולתי לסרב להם. הייתה היענות ענקית מהקהל אל השיר הזה – סוף סוף שמעתי אנשים עושים חיות בצורה מטופשת.

בסוף ההופעה, לקראת סוף השיר 'עכשיו קוף' הביאו למישהי עוגת יומולדת ואני גם הצטרפתי לשיר. סתם בשביל התיעוד, שתדעו.

בקיצור, הייתה הופעה נהדרת.

פלייליסט:
ארונות מטבח
שיר החזיר
רן
עכשיו קוף
היום יום הולדת
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~