23.8.04

מייק'ס פלייס 26 - רסטות וצנזורה

שוב יוצא לי לכתוב שבוע שלם אחרי ההופעה, אז ההיזכרות לא תהיה קלה. קודם כל, התלוותה אליי אורחת מיוחדת ביותר – נועה, שהיתה בקורס משתחררים במהלך השבוע, אז ניצלתי את ההזדמנות לארח ולראות אותה הרבה. אחרי שבלילה הקודם היא לנה אצלנו, היא הסכימה לבקר במייק'ס ולהיות קהל מיוחד.

אז היה ערב מגניב עם כל הכוכבנים הגדולים של מייק'ס. הסברתי לנועה על כל מי שעלה, סיפורי רקע והכל. עוזי עלה לפני ונתן הופעה מעולה – הוא תפס יותר תשומת לב מבדרך כלל, וכל הכבוד כי מגיע לו. כשעליתי לבמה זרקתי מילה טובה והוצאתי מהקהל עוד קצת כפיים בשבילו. ברי נתן לי Introduction ארוך במיוחד, הרחיב על כמה שכדאי להקשיב לשירים שלי כדי להבין בדיוק את המצוקות הנפשיות שבהן אני שרוי. בניגוד לפעם, עכשיו שמחתי על זה. אולי כבר הוכחתי את עצמי ולא הרגשתי שהוא מנסה לעזור לי, אלא באמת עושה לי כבוד.

אני לא זוכר הרבה על הסט שלי, רק שהוא היה כיף. סיפרתי לקהל את סיפור הרסטות של נועה. לנועה היו רסטות אבל פעם היא הרגישה רע והקיאה, והרסטות 'נפגעו'. אחרי שהיא שטפה אותן הן התחילו להתפרק. לכבוד זה שרתי את 'פתח חלון' של הג'ירפות, בגלל המילים 'עצור, פתח דלת, צא החוצה, אני מקיאה.. לא באוטו! כן, כן באוטו...'. נחמד לעשות קאוורים בהזדמנויות מיוחדות.

אחרי שכבר ירדתי מהבמה המלצרית (שלא ראיתי אותה שם לפני זה) אמרה משהו בסגנון 'אתה ישבת בשקט כל הזמן הזה, אה??'. שבוע אחרי זה היא תעצבן אותי (אני לא חוזה עתידות, פשוט כותב ממרחק של זמן). אז קרה דבר נורא מוזר. ניגש אליי אחד המאבטחים (אין לי דיבור איתם כל כך חוץ מדייב שלא רואים אותו הרבה בזמן האחרון) ואמר, תקשיב אתה לא יכול לשיר שירים כאלה על רוסים (!!). צחקתי כמובן ואמרתי לו שהוא לא מבין, גם אני רוסי. חוץ מזה, היו עוד רוסים בקהל, ממש מול הבמה והם מאוד נהנו. אבל הוא בשלו, טען שיש רוסים שנפגעים מזה, שאני לא אשיר דברים כאלה יותר. לא עזרו גם הטענות שלברדוגו יש שירים על רוסים שהם הרבה יותר פוגעים משלי. 'אוקיי', אמרתי לבסוף, 'אני לא אשיר שירים כאלה יותר', ולעצמי הוספתי 'כשאתה כאן'. כשהוא הלך נועה ואני דיברנו על כמה זה היה מוזר, האדם הזה שמגן על כבוד הרוסים. נועה הייתה בטוחה שהוא הולך להגיד לא לשיר על הומואים.

אחרי שיצאנו עשינו סיבוב מיותר (בוגרשוב-פינסקר). נורא רציתי שנאכל משהו, אבל ספיאצו היה סגור. אז קפצנו לבית קפה הקטן מול ספיאצו, קצת במורד דיזנגוף. היה טעים. אחר כך הסתבר שנועה לא התכוונה ללון אצלנו גם היום, אז היא תפסה מונית ספיישל, ואני חזרתי הביתה, עייף אך מרוצה.

פלייליסט משוער:
ארונות מטבח
ג'ירפות – פתח חלון
רן
סקס עם חיות
חזאלושעס (קצר)
אמא שלי
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~