16.8.04

מייק'ס פלייס 25 - חזאלושעס

אחרי תקופת היעדרות ארוכה (כמעט חודש) חזרתי, מלווה ברוני ומארח את נעמה וחברה שלה מורן (זכורה לי מבומבמלה של השנה). הערב היה מצויין - הרבה חבר'ה קבועים: ברדוגו כמובן, קובי "אהבה", עוזי ויואב.

מה שהיה מיוחד בסטים זה שלכולם היה שיר חדש. וגם לי! רותם ותמר כתבו שיר על מחלת מין שיש להן (או שהן המציאו אותה). לפני שהלכתי למייק'ס קפצתי לאכסנייה של רוני והגענו לאיזה לחן 'עובר'. בדרך שיננתי אותו ובלייב עשיתי משהו מספיק קרוב.

אז על ההופעה – זאת הייתה אחת הטובות, בעיקר בזכות הגברה מצויינת ומצב רוח טוב במיוחד שהייתי בו. אחרי ארונות מטבח ביקשתי מהבחורות בקהל להשמיע קול, ואז שאלתי לאם יש פה בנות עם מחלות מין. אחרי שהידיים הורדו, הקראתי סטטיסטיקה עצובה: בכל שעה בישראל עוד אישה נדבקת בחזאלושעס. שרתי את שיר החזאלושעס. אני לא יודע איך זה היה כי הייתי עסוק לנסות לקרוא את המילים מהדף המקומט. אחרי זה, רן (כולם אוהבים גברים אבל יש כאלה שאוהבים אותם יותר מדי), וכמובן שיר החזיר, שהיום דווקא ישב בצל אבל חיש מהר לכלכנו אותו בבוץ.

אגב, ברדוגו אמר שהשיר לא יתפוס כי הוא מגעיל מדי. We'll see about that. או שאני אשכתב מילים או משהו. תודה רותם ותמר!

בדיוק לפני שעמדתי לשיר על אמא שלי ניגש בנאדם וביקש שאני אאחל מזל טוב לאמא שלו שהיא בת 50 היום. איכשהו ניתקתי את הברכה מהשיר שלי, אחרת כנראה הייתי מקבל מכות רצח מכל המשפחה. וזה היה סוף ההופעה. כולם נהנו, והכי חשוב אני נהנתי.

אה כן והיה איזה אוסטרלי ששר שירים ממש מצחיקים, על וגינה מגומי, על משפטי פתיחה גסים וגם על, איך לא, אהבה.

פלייליסט:
ארונות מטבח
חזאלושעס
רן
שיר החזיר (יושב בצל)
אמא שלי

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~