12.7.04

מייק'ס פלייס 23

ושוב אני ורוני קופצים למייק'ס לעשות את הדבר היחיד שאני טוב בו. טוב אחד מהשניים (לא חשבתי לעומק על השורות אז לא לחפש משמעות). אני לא זוכר המון מההופעה אבל אני אנסה לשחזר בגבולות היכולת האנושית.

היה סט די פיצוץ, בעיקר כי האנשים הקבועים של ברדוגו מתחילים להתרגל (אין להם ברירה) גם לשירים שלי. היה די משמח לשמוע שהם שרים לפעמים גם מילים ולא רק את הפזמון. רציתי לשיר משהו שהוא לא שלי, אז הבאתי ביצוע ל – Tribute של ה – D (וואו, פרנקי, איזה מילים ואילו ביטויים). יצא מוצלח, אפילו הקטע עם הסולו שירה. בקיצור כל הצדדים המעורבים נהנו. רציתי לסיים, אבל כריסטינה (שהתחלתי כבר לחשוב שכל פעם שאני רואה אותה היא הפעם האחרונה) צעקה במבטא המתאים: "לא, סקס עם חיות!". שאלתי אם מישהו בקהל רוצה סקס כמו חיות. משלא נעניתי, לא הייתה ברירה אלא לשיר את השיר.

עוזי עלה אחריי, ולא נהנה מזה בכלל, אבל על זה בשבוע הבא...

עוד קטע נחמד שהיה בערב, לא בהופעה שלי. מישהי התחילה לנשוף בועות סבון מלאות עשן סיגריות, מה שהוסיף אווירה מיוחדת למקום. מדי פעם הן התנפצו על מישהי או מישהו שהשתנקו למוות בשקט.

פלייליסט (הסדר משוער):
ארונות מטבח
שיר החזיר
Tenacious D - Tribute
רן
סקס עם חיות
אמא שלי

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~