15.3.04

מייק'ס פלייס 13

עוד הופעה שצריך לכתוב עליה הרבה זמן אחרי (לא הייתה לי גישה למחשב במהלך השבוע). הפעם עבר יותר משבוע אז הספקתי כבר שתי הופעות שצריך לכתוב עליהם במכה. אז הסיפור של זאתי יהיה קצר וכללי.

ברי לא בא השבוע אז כריסטינה המלצרית/בארמנית ללא השיער ניהלה את הערב. היא התחילה בשירים שלה, ואחר כך ניהלה רשימה מסודרת, אנשים נרשמו כדי להופיע. היא שרה ממש יפה, מן שילוב בין הסולנית של ה – cranberries לעוד מישהי ששרה יפה. בכל זאת היה משהו חסר בקצב של הערב הזה, כמו כל ערב במייק'ס שלא מתחיל עם השלושה שירים הקבועים של ברי.

זאת הייתה אחת מההופעות הכיפיות יותר שהיו לי, הרבה בזכות מתן נתיב שבא איתי. בגלל שהסתכלתי עליו צחקתי הרבה בזמן ששרתי. בגלל ההגברה שהייתה לא משהו הפעם, (מצטער כריסטינה, פעם ראשונה שלך) הגיטרה שלי הופיעה ונעלמה במהלך רוב השירים, לא משנה איפה שמתי את הכבל, ותאמינו לי שניסיתי הכל חוץ מלהחזיק אותו בפה. איפשהו ב'רן' נשברתי והכרזתי שאני מבין עכשיו שאלוהים לא רוצה שאני אשיר על הומואים, ושכנראה שגם הוא הומו. אחרי זה נתתי ביצוע (עדיין די בתולי, אם אפשר להתבטא כך) של סקס עם חיות.

סתם נזכרתי פתאום גם מה הזמנו. פיצה וכוסות מים. הפיצה הייתה מאוד טעימה. המים היו בסדר.

פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
סקס עם חיות
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~