19.1.04

מייק'ס פלייס 6 - תל אביב?

לפני ההופעה הזאת הייתי באמת עצוב. ציפיתי שהמון אנשים יבואו, ובסוף כמעט כולם לא יכלו. ישבתי באכסניה עם הגיטרה והרגשתי שאני חייב לכתוב משהו. אז כתבתי שיר, על בדידות בתל אביב, שיר שבא מתוך התחושה של ללכת לשם לבד. רציתי לנגן אותו שם, אחרי השירים הרגילים, למרות שעדיין לא היה לי רעיון שלם.

רז ויוני פאשא באו, ככה שלא הייתי באמת לבד, אבל עדיין רציתי לנגן את השיר. עברתי על שלושת השירים הרגילים, ואז ניגנתי את השיר הזה. זה לא היה משהו, עדיין לא הייתי סגור על הלחן שלו, או המילים, או איך הוא בדיוק זורם. אנשים הקשיבו אליו אבל נראה לי שבראש הם פשוט דילגו עליו. אחרי ההופעה אנשים אמרו לי שהיה טוב, לא כל כך אמרו שום דבר על השיר ההוא. אני שמח שביצעתי אותו אבל, כי זה היה עוד חלק בליצור אותו.

המילים של רן, אגב, עכשיו שלמות. החלפתי כמה מילים (הערות של מיכל) והפזמון הסופי עכשיו הוא gay friendly למדי.

פלייליסט:
ארונות מטבח
צ'ארלי
רן
תל אביב?
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~