12.1.04

מייק'ס פלייס 5

לפני ההופעה ישבתי בחדר שלי באכסנייה ושרתי לנתי (שותף לחדר והרבה יותר ותיק ממני שם) את השיר על רן. אז הוא האיר את עיניי ואמר שרן בכלל דו מיני. בעיקר, הוא העיר לי שאין מה לעשות, השיר נשמע הומופובי וצריך לעשות איזה שינוי. החלטתי לשנות את המילים של הפזמון בסוף ל"רן, זה בסדר להיות הומו", "תמשיך להיות הומו". אולי אני אעשה עוד ליטושים לשיר (מיכל אומרת שהמשפט "מכסה בשמיכות את התחת" צריך להיות יותר מצחיק).

בכל מקרה, כך יצאתי לי למייק'ס פלייס עטוף במעיל (חורף קר) ולובש את חולצת הילד עם הפירסינג שבת הדודה הנתנייתית שלי (דיאנה) העניקה לי. מי בא? מתן (תתקעו בחצוצרה) מלמד, קרן, אביחי (שאני זוכר אותו בעיקר מהיסודי), ועוד 5 חברים של מתן מהצבא. ביניהם היה אחד, רועי, שסיפר לי על מייק'ס פלייס עוד לפני כמה חודשים, רק שמאז כבר הספקתי לשכוח מזה.

ברי עלה ב – 23:00 וזימר כמה משיריו שכבר הכרתי ועוד אחד: You don't like me any less, You Just don't love me anymore (נשמע כמו שיר קאנטרי, נכון?) ורועי אמר לי שהוא הקליט דיסק. אני עליתי מייד אחריו, ברי הצהיר שהוא היה מאוד רוצה את החולצה שלי.

ניגנתי את שלושת השירים הנוכחיים שלי, עם הסיום החדש של רן. הכל היה די סבבה. אפילו ג'ני (ככה קוראים למלצרית החמודה עם המשקפיים) שרה קצת ארונות מטבח, מה שמוכיח שבסופו של דבר משהו חודר. לא היה הרבה קהל (וגם לא הרבה מופיעים) בגלל הגשם החזק בחוץ.

לפעם הבאה: לחשוב על שיפוצים למילים של רן, ולסיים לכתוב את השיר נגד סקס עם חיות.

פלייליסט:
ארונות מטבח
צ'ארלי מארלי
רן
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~