22.12.03

מייק'ס פלייס 2

החלטתי ביום שאחרי הפעם הראשונה שמעכשיו אני אשתדל לנגן בכל יום שני. דיברתי עם מתן (אריה) והוא אמר שהוא יוכל לבוא ואפילו יביא קצת אנשים (לילה וגיל שלה, אולי נועה). גם פאול ורותם מפה אמרו שהם יבואו. חשבתי שהפעם כדאי להכין שירים לא רק שלי, כי אנשים שניגנו בשבוע שעבר ניגנו גם שירים מוכרים. חשבתי על כל מיני שירים וסגרתי על כמה שנראו לי מתאימים, חוץ משלי.

הבעייה היא שלא זכרתי מילים של השירים שרציתי לנגן. במיוחד lemon tree ו – Can't buy me love. הם נשמעו לי נחמדים ומתאימים אבל לא זכרתי את המילים שלהם. את המילים לשיר מסאות'פארק (It's hard to be a Jew on Christmas) כתבתי כבר באכסנייה, בערך שעה לפני שיצאנו.

האנשים שהגיעו: אדם, עידן (+אבא של עידן+אחות של עידן+חברה שלה), מתן אריה, לילה, גיל, פאול, רותם, רז ושאול. הבאתי את הגיטרה החדשה שלי עם הפיק-אפ. נכנסנו לשם בערך ב-22:10 והתחלנו להזמין אוכל ושתיה. האנשים שלי התחילו להגיע, ושמתי לב שיש עוד המון גיטרות ואנשים שרוצים לנגן. ראשון עלה לנגן מישהו שאני חושב שהוא המייק, של הפלייס. הוא ניגן כמה שירים לפתוח את הערב ושאל מי רוצה לעלות. נפנפתי בידי הקטנה והלכתי לשם. הגיטרה היפה שלי לא הצליחה להתחבר להגברה, אז פשוט שמנו מיקרופון לידה, מה שדי פגע בווליום שלה אבל לא נורא..

ניגנתי את השיר מסאות'פארק ומתן החזיק לי את המילים. כמה אנשים הצטרפו, והמשכתי ב – fuck her gently של ה- D. זה הלך נחמד. החלטתי אז לוותר על lemon tree כי לא רציתי להיות תלוי במילים. במקום ניגנתי את time of your life של גרינדיי. בשוונג של האנגלית שכחתי בכלל מארונות מטבח אז סיימתי בצ'ארלי מארלי. לפעמים הרגשתי שאפילו הקשיבו לי קצת, הרבה יותר מאשר בפעם הראשונה. אפילו שרתי בסדר.

משהו מצחיק: מייק – מדבר ומתנהג בערך כמו אוזי. כשהוא התיישב לנגן בפעם השנייה ואנשים קראו לו כי הם רצו לעלות לפניו, הוא ענה, לעצמו כזה, במבטא בריטי כבד: "It's MY Fucking Guitar.. shit..". או, אחרי שהוא ניגן Let's Twist Again, ומחיאות הכפיים הפסיקו הוא מלמל "I've never played this fucking song in my life".

פלייליסט:
Kyle (Southpark) – It's Hard to be a Jew on Christmas
Tenacious D – Fuck her Gently
Greenday – Time of your life
צ'ארלי מארלי
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~