26.1.04

מייק'ס פלייס 7

באו להופעה אדם, פאול ורותם, חברה של רותם, בוקיש והצוות שלו (טוויזר, אלכס וירון) וגם רס"ל ג'ינג'י מהבסיס שהוא שותף של בוקיש בדירה.

בשבוע שעבר ברי אמר שהוא נוסע לאנגליה לכמה שבועות, אז קובי (ברדוגו) ניהל את הערב. ההגברה הייתה לא משהו ובחור שראיתי אותו מנגן לפני כמה שבועות (עוזי) ניסה לעזור לסדר אותה. זכרתי שהוא הופיע פעם עם שירים די יפים, והפעם כשהוא ניגן הוא היה הרבה יותר טוב. אהבתי את השירים שלו.

קובי פתח עם כמה שירים שלו, וקרא לי לעלות אחריו. ביצעתי את השילוש הרגיל, שוב שוכח לעשות את הקטע של 'וגם שלכם' בסוף של רן. בשבוע הבא, אם וכאשר מתן אריה יבוא, זה בטוח יהיה שם. בסוף ניגנתי את השיר על תל אביב. הביצוע שלי היה הרבה יותר יציב, הרגשתי שרוב הזמן המילים שלי עוברות הלאה. באמת אלכס ובוקיש אמרו לי שהשיר ריגש אותם. אלכס התנצל על כל הפעמים שהוא לא בא, ומיד קילל אותי.

משהו ראוי לציון: קיבלתי את ה- reference הראשון שלי. גונדה (בחור שחום ומתולתל שכולם מתים עליו, במיוחד השחורים, והוא גם עובד לפעמים בבאר) עלה לנגן עם הגיטרה שלי ואמר על אחד השירים שלו, "אומנם זאת לא אהבה לרהיטים", הוא חייך אליי, "היא נראתה כמו מזנון". רק עכשיו אני חושב ששבוע הבא זאת תהיה הפעם השמינית, זאת אומרת חודשיים. זה אומר שאני כבר די regular?

למען האמת, היו הרבה דברים שהעסיקו אותי בערב הזה ולכן לא הייתי לגמרי מחובר. היה נחמד, אבל זהו, הייתי מנותק.

פלייליסט:
ארונות מטבח
צ'ארלי
רן
תל אביב?
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~