8.3.04

מייק'ס פלייס 12

גם הפעם אני כותב על ההופעה ממרחק די רציני של זמן. קודם כל להסביר את הקפיצה בתאריכים. הפסדתי הופעה, בפעם הראשונה מאז שהתחלתי במסורת ימי השני*. היה לי שבוע די מטורף – חוץ מהרבה לחץ בעבודה הצבאית שלי, עבדתי גם על חזרות להופעה שהכנו לפורים – ניגנתי קלידים ב"אין קץ לילדות" ושרתי חצי מ"עוד ארון אחד". כשסיימנו את החזרה ביום שני היה כבר חצות, אחד בלילה כשהגעתי לאכסניה. החלפתי בגדים, העמסתי גיטרה צעדתי למייק'ס, וכשהגעתי היה כבר חצי ריק, המאבטח התפלא שבאתי כל כך מאוחר. נכנסתי פנימה, ראיתי את ג'ני משרתת שולחנות בודדים, ברי אורז את הגיטרה, תחושה חזקה של 'ההצגה נגמרה'. התיישבתי לכמה דקות, לא אהבתי את התחושה והלכתי לישון.

פיציתי על זה בגיחות ביום רביעי, אבל ימי רביעי זה עדיין קצת מוזר, יש שם עוד אנשים קבועים שהם שונים ממה שאני רגיל, קהל קצת אחר, בחור אחר שמריץ את זה ולא ברי.. בקיצור, חסר ריספקט של ימי רביעי.

אוקיי, אז עכשיו על הופעה מס' 12. הייתי בחופש ביום הזה ובאתי במיוחד למרכז בשביל ההופעה. אפילו הבאתי קלידים (של מתן אריה) כדי לבצע גירסא מיוחדת של רן. מתן מלמד בא (יום למחרת חל היום הולדת שלו) והביא בערך 13 אנשים, כשעברנו שולחן האיזור הקודם שבו ישבנו ממש נראה שומם (וגם זחוח, ריק, ועוד מילים). קטע מבאס – לברי לא היה כוח לחבר את הגיטרה ואחר כך את הקלידים, הוא אמר שזה ייקח המון זמן ולא הוגן כלפי שאר האנשים, בקיצור, הייתי צריך לוותר על הקלידים, די מעציב אחרי לסחוב אותם כל הדרך מהבית.

אחרי ארונות-צ'ארלי-רן ניסיתי את 'סקס עם חיות' ששיפצתי טיפה את המילים שלו בזמן הנסיעה לתל אביב. הוא התקבל לא רע, אבל לא הרגשתי כל כך טוב עם כל ההופעה. זה עבד בשני הכיוונים, אני הייתי קצת פחות מרוכז בגלל האכזבה של לוותר על הקלידים, וגם הרגשתי שאנשים פחות הקשיבו לי ממה שאני רגיל. עוד מסמר קטן (אבל חלוד), רציתי לסיים בעוד שיר, תל אביב, אבל ברי אמר לי שזהו, עשיתי 4 והיום עושים עד 4 שירים. בעצם, לגיטימי, כשאנשים טוחנים המון שירים זה די מעצבן ולא רק את האנשים שמחכים לנגן. אבל ביחד עם הנ"ל זה פשוט לא היה משמח.

משהו לזכור: אני צריך לנסות לא לשכוח את הקטע של 'וגם שלכם' בסוף של 'רן'. עוד משהו, בסוף של סקס עם חיות, don't you hide – and LEGALIZE! , שזה מצחיק למי שמכיר את הווי ברדוגו של המקום.

אז זהו, היה כיף לראות את מתן והרבה אנשים זרים, ההופעה עצמה הייתה קצת פחות כיפית מבדרך כלל, אבל זה היה ערב נחמד בכל זאת.

*יוצא לי לנגן מדי פעם גם בימי רביעי אבל אני עוד לא יודע אם להתייחס לזה ביומן הזה – כרגע אני כותב רק על ההופעות של ימי שני.

פלייליסט:
ארונות מטבח
צ'ארלי מארלי
רן
סקס עם חיות
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~