16.2.04

מייק'ס פלייס 10 - מכתב מעריצים

אני כותב על ההופעה הזאת ביום חמישי, כמה ימים גדושים ולחוצים אחריה, אז אני פשוט אספר מה שאני זוכר.

בתחילת הערב ברי סיפר שהולכת להיות איזה תחרות של ימי שני במייק'ס פלייס, משהו שיימשך כמה חודשים. זה יכול להיות די מגניב, בעיקר אם אני אצליח לכתוב עוד שירים טובים בזמן הקרוב. הוא גם אמר שבינתיים אין לו מושג מה יהיה, אז אני מניח שאני אכתוב על זה עוד בהמשך.

כשבאתי התיישבתי ליד עוזי והחברים שלו. עוזי, אם לא כתבתי קודם, הוא האיש מאחורי שני שירים מאוד יפים, 'מקרה של טעות' ו'נקודה של השקפה'. דיברתי איתו על האקורדים והוא התבלבל בגלל זה כשהוא ניגן על הבמה, הרגשתי רע בקשר לזה אבל הוא אמר שזו רק אשמתו. אדם הצטרף אחר כך לאותו שולחן.

ההופעה הזאת הייתה אחת מהפחות טובות שהיו לי. אני צריך לדאוג לנגן על הגיטרה יותר במהלך השבוע, ממש לא הצלחתי להתחבר לצליל שהיה לה על הבמה. לכן, אחרי שלושת השירים הרגילים שלי חתכתי. בקשר לשירים, יש יותר ויותר אנשים שמתחילים לתת סימנים של לזהות ואפילו לשיר את השירים, משהו מאוד כיפי. אבל עדיין, ההופעה הזאת הייתה פשוט פחות כיפית מבדרך כלל. בקשר לשיר על צ'ארלי, הוא מתחיל להפוך לרעיון כללי ופחות לשיר. כשאני שר, אני לא באמת יודע מה ייצא לי. אני עדיין חושב אם אני רוצה להפסיק לשיר אותו. אני פשוט פחות מתחבר אליו מאשר לשאר השירים, אולי אני צריך יותר חברים שלי שם בשבילו כדי שאני אוכל לכוון את זה אליהם.

אז לפעם הבאה, אני צריך לזכור לנגן יותר ולכוון את הגיטרה לפני שאני יוצא..

עכשיו כל מיני דברים בהקשר לשבוע שעבר. כתבתי אז בקשר לזה שברי אמר שצריך להקשיב טוב למילים של השירים שלי. אז די נעלבתי כי הרגשתי שזה קצת לנסות לעזור לי. דיברתי עם מתן אריה על זה ובסוף יצאתי עם הרגשה שזה לא משהו מעליב, אלא אני צריך להיות שמח שמציינים משהו במיוחד על השירים שלי, במיוחד משהו שהוא בסך הכל מחמאה, משהו שמקדם את השירים ואת החיבור של הקהל אליהם. אז זה בסדר.

חוץ מזה, היה משהו ששכחתי לכתוב עליו. השבוע, כשברדוגו התחיל לנגן נקרע אחד המיתרים של הגיטרה. זה היה ראוי לציון בגלל שזה היה השבוע השלישי או הרביעי ברציפות שנקרע המיתר הזה על הגיטרה של ברי. בגלל זה אחרי ברדוגו ברי קרא לי לעלות, כדי שאני אעלה עם הגיטרה שלי בזמן שהוא מחליף מיתר לשלו. אחרי שירדתי מהבמה הוא אמר לי תודה שהצלת אותי או משהו בסיגנון. זהו, שכחתי להגיד את זה בגלל שעבר הרבה מאז יום שני. להבא אני אנסה לכתוב בבוקר שאחרי ההופעה.

ודבר אחרון באמת, משהו ממש נחמד שקרה ביום אחרי ההופעה. קיבלתי מייל ממישהו שאני לא מכיר עם הכותרת "מייק'ס פלייס". אני מצטט: [מינוס כמה שגיאות כתיב שתיקנתי]

מה המצב????
למה עשית מופע קצר אתמול?

תגיד אחי תוכל לשלוח אלי את המילים של השירים שלך
אני ממש אוהב את הטקסטים שלך
בעיקר של רן למה אתה הומו
אני יכול להזדהות עם השיר, טוב כמו כל סטרייט שהצבא שם אותו בבית החיל...

זה היה ממש כיף לקבל את זה, מכל הסיבות שבעולם.

פלייליסט:
ארונות מטבח
צ'ארלי – משופר..
רן
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~