5.7.04

מייק'ס פלייס 22

היה ערב מיוחד, בגלל האנשים המיוחדים. רוב הצוות שלי (יוני, אלון עם נוי, ןאיתי עם רועי עובד) ועוד אנשים: יוני פאשא, רז ותמר, אלכס שנשאר לישון אצלי, ירון עם חבר, פאול ורותם. אה כן, וגם ענבל (מהתרגיל), ינה (מביטחון שדה בבסיס) ועוד חברים שלהם.

אני חושב שזה ערב היסטורי. אני לא זוכר ערב שהיה לי סט יותר פיצוץ מברדוגו. כמובן, הבאתי שליש מאוכלוסיית המקום בערך אבל עדיין. חבל שלא כתבתי שיר חדש במיוחד בשביל הערב הזה. התחלתי לכתוב משהו אבל נתקעתי כשהבנתי שהאקורדים הם של This time (הדביק הנוכחי מגלגל"צ).

בקיצור, היה ערב נהדר. עליתי שלישי אז אנשים לא התייבשו כמו שקרה פעם כשבאו הרבה אנשים. חשוב לזכור: להכין שלט "Bary, When Do I Come Up?" שאפשר להרים במקום לרדוף אחריו כמו מטורף.

אז מה אני רוצה לזכור מהערב, חוץ מהאנשים? כמה מהבדיחות: למשל 'ההכנסות מהשורה הזאת ילכו לילדי ווארייטי', 'תודה לסבא שלי, יוני' ו – 'עכשיו, רק מי שגר בבאר שבע, השם שלו מתחיל באות ג' ויש לו חתול... סליחה, שכחתי שהוא אילם'.

אחרי שהחבר'ה הלכו, אני ואלכס נשארנו לחכות לסט של ברדוגו שהתאמץ וכתב שיר חדש. הוא די פשוט ולא נראה לי שיהפוך לחלק מהפנתיאון. אחרי שנקרע מיתר (נאמן למסורת) ברדוגו שר את 'מארי' עם ליווי שירה של יואב. כשיואב התחיל אנחנו יצאנו והתחלנו טיול סהרורי במיוחד לדירה, כולל עצירה למשולש פיצה. זה בעצם סימל את סוף הערב.

פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
שיר החזיר
סקס עם חיות
אמא שלי

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~