25.10.04

מייק'ס פלייס 30 - יש גם ימי רביעי

כשהתחלתי לכתוב את היומן, כתבתי על ימי שני, שרק בהם הייתי מגיע לנגן. מאז, כבר הרבה פעמים יצא לי לבוא בימים אחרים, למשל בימי שלישי – לשמוע את רוני מתופף – או בימי רביעי, שבחלק מהם אפילו ניגנתי. אבל ביומן כתבתי רק על ימי שני. למה? לא יודע. פרינציפ. אולי פחדתי שזה יהפוך להרבה יותר מיומן הופעות, כלומר ליומן. משהו שאני לא יודע כמה אני רוצה להוציא מעצמי. גם ככה יש כאן יותר מפלייליסט וטיפים לעצמי.

אבל אני רוצה לכתוב בכמה מילים על יום רביעי (ה – 20.10), לא שאני זוכר הרבה עכשיו. באתי עם רוני, ובגלל שזה היה יום רביעי סאמי (לא הבארמן) ניהל את הערב, בשיתוף עם ברי. בקיצור, מה שהיה לי חשוב לכתוב זה – יואב (הקלידן המעולה והגיטריסט המעולה) בא, כבר אחרי שניגנתי וכשהוא ראה אותי הוא היה די בשוק. הוא סיפר לי שלפני כמה שבועות כשהוא בא, המאבטח בכניסה (לא יודע מי זה היה, אבל לא דייב, או אבי) שאל אותו אם זה הוא שר על הומואים ולא רצה לתת לו להיכנס. יואב לא הבין את השאלה וענה שהוא שר שירים של הרבה הומואים: אלטון ג'ון, וכו'. בסוף הוא נכנס אבל, קוראים יקרים, אתם מבינים מה היה שם? לא רצו שאני אכנס!

הוא אמר שהוא היה ממש מופתע לראות אותי שם, ועוד ליד סאמי. זה ממש מוזר כי סאמי דווקא נראה משועשע מהשירים שלי וההופעה עברה בכיף. סיפרתי לרוני על הפחדים שלי, אבל גם הוא וגם יואב הרגיעו אותי. בין הקבועים/אורחים באו לנגן הבחור הצעיר (זה עם הערת היוני-בלוך, יצויין לזכותו שהוא התנצל על זה פעם כשפגשתי אותו באופן מקרי לחלוטין בניצנים, לא, לא בהופעה של יוני בלוך) וגם טלי, שתי ההופעות גררו תגובות מעורבות. הבחור הצעיר הופיע בנסיבות מיוחדות: הוא מתגייס. בהצלחה לכל הצדדים המעורבים.

יואב עלה לנגן (את השירים הטובים מאוד מאוד שלו) עם הקלידים שלו, של YAMAHA. הם עולים כמעט כמו פסנתר – משהו בסביבות 9000 ₪. יצא לי לקפוץ ל'כלי-זמר' לפני כמה זמן וניגנתי על הדגם הזה במשך שעתיים בערך. לא רע בכלל. אפילו התחלתי לחשוב אם לקנות פסנתר או קלידים, אבל הפסנתר לוקח בסופו של דבר. סוף טוב הכל טוב, הלכנו והרבה אושר. משהו נוסף – אחרי ההופעה שלי עלו שני חבר'ה, גיטריסט ובחור שתופף על מיכל של חומר ניקוי (לפחות ככה זה נראה). הוא מצא את המיכל בחוץ או משהו. פרקושן, אמרתי לרוני.

טוב, עכשיו בקשר ליום שני, ה – 25 . עבר המון זמן מאז ההופעה הזאת אבל אני אנסה לשחזר.

מתן מלמד וחבר יחד עם איזה מישהי..

<וואו. מדהים. לא כתבתי כלום אחרי זה. לפי הפלייליסט אני יודע לפחות את כל השירים האחרונים ניגנתי על הקלידים של יואב.>

פלייליסט:
ארונות מטבח
Tenacious D – Tribute
אינפקציה – ככה מפנקים

רן

Queen – Bohemian Rhapsody
עכשיו קוף
שיר החזיר
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~