8.11.04

מייק'ס פלייס 31 - מירב

קשה, קשה, קשה. שוב פספסתי את הזמן לכתוב על ההופעה, ואני לא זוכר עכשיו בכלל איך היא הייתה.

אז מה שאני כן זוכר: מתן מלמד בא יחד עם הדר, ואיתם עוד חברים ממודיעין, כולל רועי שהיה הבן אדם שסיפר לי על מייק'ס פלייס הרבה לפני שתיארתי לעצמי ללכת ולנגן שם. אני חושב שההופעה הלכה טוב למרות שברדוגו ויואב מחו על כמות השירים (קצרים ככל שיהיו). מה לעשות, כשברי ממאן להוריד אותי מהבמה, אני חייב לנצל את ההזדמנות.

דווקא אחרי ההופעה קרה משהו ראוי לציון: פגשתי את מירב, שתהפוך לימים (לימים אלו לפחות) להיות החברה שלי. את מירב ראיתי במייק'ס לפחות פעם אחת לפני, ואני זוכר שחשבתי שהיא נראית מגניבה מדי בשביל שאני אדבר איתה. הפעם כשראיתי אותה יושבת קרוב לשולחן של מתן והדר, שמתי לב אחרי ההופעה שהיא הייתה די משועשעת מדברים שאמרתי. קורבן מסכן, התחלתי לדבר איתה. היא ידידה של בת דודה של יואב (עוקבים?), ובדיוק מתחילה להכיר את ההווי המקומי – שירי ברדוגו ליתר דיוק. דבר הוליך לדבר. לקחתי את המספר שלה, לתשואותיו של יואב (כלאחר מעשה).

פלייליסט:
6382020
קליניקה און
ארונות מטבח
רן
שיר החזיר
עכשיו קוף
צואה רגיל
צואה מטאל
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~