22.11.04

מייק'ס פלייס 33 - קר

היום היה ערב/לילה חורפי וגשום מאוד. גם הרוחות היו קרות וחזקות מאוד. אבל, לא גשם ולא שלג לא יעצרו את הדואר האמריקאי, וכן גם אותי. במיוחד שמירב באה לאסוף אותי וגם החזירה אותי הביתה, אז מה זה קצת מזג אוויר..

כשהגענו מייק'ס (למרבה הזוועה) נראה סגור, אבל כשהתקרבנו ראינו שיש מעט מאוד אנשים ושכולם (כמובן) מצטופפים בפנים. נכנסנו, התיישבנו וחיכינו שהערב יתחיל, די קשה כשיש בערך 20 אנשים בפאב, כולל המגוייס הטרי (ראה ערכים קודמים).. בינתיים מירב הכירה לי מישהו שהפנים שלו היו מוכרות הרבה זמן. קוראים לו האנס והוא מעין מהגר הולנדי. נוסע בעולם על כספי הפנסייה. מירב העלתה טענה שלפיה ההולנדים יוצאים רק עם תימניות. האנס מיהר להסביר: זה בגלל הפטמות החומות שלהן (אני מקווה שזכרתי את הצבע נכון).

בכל מקרה, מעט האנשים שהיו בפאב די קפאו להם. היו כמה חברה שמזגו אלכוהול למאפרה והדליקו מדורה קטנה בשולחן שלהם. האחרים סתם קפאו. התחלתי לשיר הרבה שטויות, על הגשם, בניסיון כושל לחמם את האווירה. ההופעה שלי הייתה די על הפנים, למרות שברי פירגן לי כל הזמן, בצורה שלא ציפיתי ממנו מעולם. הלוואי והייתי זוכר חלק מהמחמאות שהוא הרעיף עליי, דברים ששווה בשבילם להוציא ספר רק כדי לכתוב אותם בסוף שלו, מאחור.

במהלך ההופעה יואב בא, ועלה אחרי הבחור המתגייס (שצריך לעבוד על הדיקציה שלו, כי השירים כבר נשמעים יותר טוב בזמן האחרון, לפחות המקוריים). יואב נתן שירים טובים, כרגיל. מתחיל להימאס לי להתבייש בחוסר ידיעת המילים לשירים כל כך טובים. אבל מן הסתם, אני לא אעשה שום דבר בקשר לזה..

זהו, הופעה קרה ולא מוצלחת במיוחד. ברי, ברוח הפירגון, אמר לי שהכל זה מזג האוויר, ושהוא לא מאשים את הישראלים שלא יוצאים במזג אוויר כזה ("יום קיצי בלונדון" הוא הגדיר אותו), הרי יש להם כל השנה מזג אוויר מצויין. נקווה לשינויים.

לסיכום: מכמעט שנה של הופעות, למדתי שכדי שאנשים יצחקו בהופעות שלי צריך: 1. אלכוהול 2. חום.

פלייליסט:
גשם (או משהו)
ארונות מטבח
רן
עכשיו קוף

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~