29.11.04

מייק'ס פלייס 34 - מיסטר אלטון ג'ון

הופעה כיפית במיוחד. כל הצוות שלי (עומרי, יוני, אלון ורונן, כולם חוץ מאיתי שהיה לו משהו חשוב בבית) בא למייק'ס כדי לפגוש את מירב. אה, כן, וגם לשמוע אותי מנגן, אם כבר אז כבר. אל הצוות התלוותה גם שרית פטילון מהמשרד ממול, ונוי – הידידה של אלון. צריך לציין את רוני שהתנדב להישאר בבסיס לשמור במקום איתי שעשה פשלה, ושכח שהוא אמור לשמור.

הגעתי עם מירב למייק'ס כבר ב – 20:30. למה? יואב עשה הופעת מחווה מיוחדת ומדהימה לאלטון ג'ון. אני לא הכרתי הרבה מהשירים, וממש אהבתי כמעט את כולם. אני צריך להשלים את ההשכלה הזאת מתישהו. יואב, כרגיל, היה ענק. הוא פשוט טוב. אני מקווה שכשיהיה לי פסנתר משלי (בתקווה בעוד שנה וחצי) אני אוכל לעבוד על חומר להופעה עם קלידים..

לקראת תחילת ההופעות הרגילות, היה אפשר כבר לצפות בברדוגו מתלונן על שומן עודף, או במייקל מנסה לתפוס בחורות. משפחת מייק'ס פלייס החלה להתכנס. וגם הצוות שלי – ראשון הגיע עומרי, אחריו רונן ויוני, ואלון ונוי באו לא הרבה אחרי זה. אני כבר דאגתי שיאחרו וביקשתי מברי לא לעלות ישר אחריו, אבל הוא הרגיע אותי: "עד שאני ארד, הם כבר ילכו".

בשיר האחרון שברי שר, נקרע לו מיתר בגיטרה, אז מיהרתי לסמן לו שאני יכול לעלות עכשיו. הוא הכריז עליי (אני חושב שהוא יציג אותי בתור אוינק אוינק אוינק עוד הרבה זמן) ובשמחה ובששון עליתי. הייתה הופעה ממש כיפית, ודיברתי קצת על כל אחד בצוות שלי. רצו הרבה בדיחות פרטיות, כמו למשל השיר הקצר על נופר קנכט (שם מצחיק שמישהו נזכר בו בשק"ם), או הצעת רעיון השלישייה עם מירב לאלון.

עוד דברים שאני זוכר: לפני ההופעה ברי ממש ניסה להשקיע וללמוד את המילים השלמות לשיר החזיר, אפילו הפציר בי לתרגם לו מה זה אומר, ונראה מאושר מאוד. כששרתי את השיר עצמו ניסיתי רעיון מטאפיסי - שרתי בית בתור הבוץ שעליו שוכב החזיר. היה גם בית של הדינוזאורים שנכחדו. לקראת הסוף של ההופעה עשיתי דקת דומיה (אני כבר לא זוכר למה, אולי בשביל איתי שלא בא), ואז צעקתי על הקהל כי הם עשו חיקויים של דינוזאורים בזמן הדקת דומיה.

בקיצור הייתה הופעה בת זונה. הצוות נהנה, מירב נהנתה, והכי חשוב אני נהנתי מאוד. אגב, בטח גם שברתי איזה שיא שלי, ביליתי משהו כמו 5 שעות במייק'ס.

אחריי עלתה איזה מישהי שניגנה על הקלידים של יואב, שירים יפים אבל לחלוטין כמו של טורי איימוס. לא הכי מתאים לזמן והמקום, אבל בהחלט מיוחד. היא גם אמרה שיש לה הופעה בבארבי כ"ס ביום חמישי. כמובן, ברדוגו גם ניגן, תמיד מפתיע לשמוע את הבית השני לקאבר של 'סופרסטאר'.

פלייליסט:
הרבה דיבורים על הצוות שלי בין השירים
ארונות מטבח
קנכט
רן
שיר החזיר
עכשיו קוף
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~