28.2.05

מייק'ס פלייס 42

אני אנסה לדלות מזכרוני כמה פרטים אבל זה לא קל. התחלתי בזמן האחרון להופיע גם בימי רביעי, וזה הופך את ההיזכרות לעוד יותר קשה.

אז היר גוס (באנגלית זה נשמע יותר מובן). זמן קצר אחרי שהגעתי פגשתי חברים קבועים. מייקל (שמתחיל לגור במקום), גלעד שמזועזע למדי ממעבר הבמה מהחדר השמאלי לחדר הימני, טוני בלוך (חיחי), ועוזי יחד עם שני חברים קבועים. בזמן האחרון עוזי מביא מצלמת וידאו והחברים מצלמים את ההופעות שלו. אני חושב שהוא רוצה להשתמש בקטעים של ההופעות בשביל ההקלטות שלו. גם עדי באה, היא בלהקה צבאית עכשיו – ועלתה לשיר עם יואב, די בחוסר רצון. חבר שלה היה שם וגם חבר שלו – אני לא זוכר את השמות.

בכל מקרה, ההופעה לא הייתה משהו – פשוט לא זרם. אבל אני אשתף אותך הקורא/ת האמיץ/ה בתוכנית שאני מגבש. בקרוב עוזי יתקן את הקלידים שלי, ואז אני אתחיל לנגן קבוע בימי רביעי, אבל בעיקר (כמעט בלעדית) שירים של אחרים (קאוורים – המילה נראית מוזר בעברית). זהו.

טוב, אני לא מצליח לכתוב, אולי אני אשלים את ה'ערך' הזה פעם. אבל כנראה שלא.

אה, כן ישבנו אחר כך עם קבוצה של בנות חמודות, טכנאיות מחיל הים.

פלייליסט:

עזוב אותך בחייך (לא זוכר)

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~