2.5.05

מייק'ס פלייס 47 - גילויים וגגות

גם הפעם הכתיבה התעכבה, אבל רק בשבוע. אז לפני שאני אתחיל, אנקדוטת מייק'ס כללית, במסגרת פינת "מי האנשים האלה שאתה רואה כל שבוע". סער, אחד מהקבועים בפוקדי מייק'ס פלייס מתהדר באח ושמו עידו – זה שמגיע תמיד בליווי נרגילה, שלושתם עושים הרבה שמח. רק שהדס, השותפה לשעבר של סער, גילתה לי שעידו בכלל לא אח שלו – הם פשוט אוהבים להגיד את זה כי זה מצחיק אותם.

ובמסגרת אותה הפינה, הדס עברה דירה בינתיים לצפון תל אביב (אני חושב שהיא גרה עם סער באזור פינסקר קודם) ועובדת משמרות לילה ב AMPM (אמפם) על בן יהודה – זו הסיבה שבקושי רואים אותה במייק'ס. אבל אני מנסה לבקר אותה מדי פעם אחרי שאני יוצא משם.

והנה עוד משהו שקרה. לפני כמה שבועות היה ליל הסדר, ובערב שלפניו גלעד עשה הופעה על הגג של הבית שלו. נשארתי בשביל זה במיוחד (זה היה בסופ"ש) וזה היה כל כך כל כך שווה את זה. כשהגעתי, בעיקר המשפחה של גלעד התאספה שם. לאט לאט הצטברו אנשי מייק'ס פלייס למופת: קודם כל אפרת, אחריה הדס, אחר כך ברדוגו ושחר הגיעו. לבסוף גם יואב ועדי הצטרפו. ממש משפחת מייק'ס. ההופעה הייתה אדירה, גלעד באמת יוצר מיוחד – כל כך הרבה שירים יפים ומרגשים. היה לי גם את הכבוד לבצע יחד איתו את 'קם בבוקר', כיף כרגיל. אחרי ההופעה פלשנו לבית של חבר של גלעד שהיה לו פסנתר, ויצא לי וליואב לנגן קצת ב – 4 ידיים. מיותר לציין שזה היה מאוד מגרה. (כן. הייתי צריך לכתוב את השטות הזאת.)

ועכשיו אני אקפוץ להופעה של יום שני. אין הרבה מה לספר. רציתי שההופעה תהיה מיוחדת מעט (וחוץ מזה היה לי כאב גרון והתחלתי לאבד את הקול) אז כתבתי קצת בדיחות לא מצחיקות, מעין סטנד אפ כושל. בכלליות, הצעתי להחליף את הפועלים הזרים בפועלים גזרים (וראיינתי שני גזרים שרכשתי בדרך), הזכרתי את המימונה, ופתחתי פינת FAQ במסגרתה השאלה הייתה "מה זה אדום?" והתשובה... "צבע". מוזר, זה נורא הצחיק אותי באותו תאריך.

באמת לא מצליח לזכור יותר מדי. היה כיף וכיף שהיה. כשעליתי ל"קם בבוקר" עם גלעד, גלעד ציין את ה"פגרה" שהייתי בה, ואמר (חמוד) שהוא נורא התגעגע לזה. הוצאתי את כל הקול שעוד נשאר לי על הצעקות בשיר. היה אחלה ביצוע – והקול חזר אחרי 5 ימים.

פלייליסט משוער:
ארונות מטבח
עכשיו קוף
רן

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~