23.3.05

מייק'ס פלייס - יום רביעי אחד

יום רביעי

"עכשיו אני עומד לגמור, כותב ת'שיר כדי לזכור..."

טוב, לא בדיוק זה המצב – אבל בכל זאת אני כותב כדי לזכור. למרות שלזכור זה לא קל כי אני משלים את הטקסט הזה בערך חודש אחרי ההופעה.

להופעה הזו באו ידידתי המחודשת מאיה וחברתי לשעבר (המיושנת) מירב. אני לא אטרח להסתיר בין השורות את העובדה שהייתי טיפה לחוץ מההופעה הזו, אבל בסופו של דבר הלכתי על הטיפ של אלון – לתת את ההופעה הכי טובה שאני יכול ולהנות.

אז הייתה הופעה מעולה. אני לא זוכר אם ברי או אסף ניהלו את הערב אבל קיבלתי לעשות כמה שירים שרק רציתי. בין המיוחדים בפלייליסט היו 'נעימת הנושא' של סידרת האנימה X – ידעתי שזה ישמח את מירב ואת מאיה מאוד. חוץ מזה, שרתי גירסה שכתבתי לשיר של גלעד 'בובות שרופות' – שלי דיברה על בובות מין וכמה היחסים איתן קלים לעומת יחסים עם נשים אמיתיות. בקיצור, הלך מצויין.

הפתיעה בנוכחותה (כמה 'ברכה מרכלת' מצידי) יוליה, שכנה שלי לשעבר מהקריות. אחרי שהערב נגמר אני וגלעד עוד ישבנו עם יוליה ועם חברה שלה (.. ורד קראו לה? ..) על ספסל טיילת טיפוסי מול הים עם הגיטרה. מסתבר שגלעד גר ברחוב גאולה (כמילות השיר) ממש מול האכסנייה הישנה שלי, סבוי. צירוף מקרים.

לא נפסח על פינת השמות שלנו, או לחילופין, פינת אתה רואה אותם כבר שנה – הגיע הזמן שתדע את השמות שלהם. אז לחברה הקטנה ומהמטולטלת של שחר קוראים רותם. ולחברה עוד יותר קטנה שלה קוראים שיר – שאוהבת פאנק וסקא. לילדה הקטנה שנראית כמו ילדה קטנה (מזכירה לי קצת את איילת דקל) קוראים איה. לשתי בחורות שבאות הרבה ואחת מהן שרה עם ברדוגו/אלון – קוראים אפרת ושירי.

פלייליסט:
ארונות מטבח
X theme
בובות קרועות
רן
עכשיו קוף
קקי כבד
סקס עם חיות
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~