18.7.05

מייק'ס פלייס 55 - גרביים כחולות

ביום שבת האחרון הייתה מסיבה בבית של יואב. חגגנו את יום ההולדת העתידי שלו, את זה שאמא שלו לא בבית, ובעיקר את זה שהוא סוף סוף טס לארה"ב. היה ממש כיף, הרבה מוזיקה טובה, הרבה מוזיקאים טובים. רוני בא איתי (והשתכר לחלוטין, שיהיה בריא), וגם גלעד קפץ לשם. עוד היו שם אותו אופנוען שכרגע השם שלו לא עולה לי בראש, וחברה שלו. וגם מודי, ראש להקת Memory Train שחבריה נוהגים להופיע במייק'ס בשילובים שונים, אף פעם לא כולם ביחד. השלוש-ארבע שירים שאני זוכר שלהם ממש יפים. וגם אוהד עילם, אחד המוזיקאים המוכשרים שיצא לי להכיר, וסולן להקת missflag.

בכל מקרה, יום שני. באו אורחים נחמדים, אנדריי שעשה איתי אבט"ש לפני כחודש, החברה הנאה שלו קטיה, בועז הסוכן הסודי (והפנוי) וגם חברים שונים של אנדריי שלא ישבו איתנו רוב הזמן. קבועי מייק'ס לקו בחסר: רק עוזי, עדי וליסה היו, חביבים ככל שיהיו אין ספק שהולך להיות לא קל.

כשעליתי, הגיטרה עשתה רעשים ובעיות, קורה כנראה רק כשברי ועוזי נמצאים באותו מקום, כי רוב הפעמים זה לא קרה. זה די הפריע לי ולא נתתי את ההופעה הכי טובה שאפשר. בנוסף, אנדריי חנה באדום לבן וגררו לו את האוטו. עכשיו אני יכול להגיד לאנשים שמשלמים 500 ₪ כדי לראות אותי מופיע. אנדריי: "עכשיו אני יודע למה הייתה לי הרגשה מחורבנת היום".

עדי עלתה איתי ועשתה את barbie girl שכבר עשינו פעמיים במייק'ס. ברי התלהב בצורה יוצאת דופן והתחנן בפנינו לעשות את זה בצורה רצינית יותר, כי זה יוצא שיר ממש יפה. הבטחנו להשתדל. בסט השני עליתי עם עדי לעשות מחווה סודית ליואב, שרנו שירים ששרים עם יואב, אבל בלי יואב. צמרמורת אחזה בקהל. בעצם לא, אני לא חושב שהרבה מהם ידעו מי זה יואב.

ליוויתי את אנדריי וחבורתו חלק מהדרך לאוטו (כלומר למקום אליו גררו את האוטו) בניגון מעט ה – opeth שאני מכיר, ובשיר הסיום של Metropolis 2 של Dream Theatre. חזרתי למייק'ס לאסוף את תיק הגיטרה, נפרדתי לשלום מעדי וליסה ועמדתי ללכת

כשלפתע..

מצטער על הדרמה המיותרת. פשוט נתקלתי ברחל וענת. שתי בנות שהבטחתי להן לזכור את השמות שלהן אבל נכשלתי כמו ארנב. אז ישבתי איתן עוד איזה שעה כמעט ושרנו שירים ושמחנו. הם הקפיצו אותי הביתה. אני מרגיש קצת אשם כי לא ראיתי את הדס כבר איזה חודש, אני מפסיד הרבה ימי מייק'ס וכשאני כבר מגיע יש לי הרבה טרמפים הביתה בזמן האחרון.

אין יותר מה לכתוב. מחשבה שעלתה לי: הוצאתי את הגרביים מהכביסה וגיליתי שהם נהיו כחולות. זה אומר שהבגדים הכחולים שלי נהיו גרביים?

פלייליסט:
ארונות מטבח
עכשיו קוף
רן
Aqua - Barbie Girl עם עדי

מחווה סודית ליואב:
Anouk – Nobody's Wife עם עדי
Avril Lavigne – Happy Ending עם עדי
Alanis Morisette – You Learn עם עדי

Tenacious D – Tribute

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~