12.9.05

מייק'ס פלייס 62 - ברו קרו

את זה לא עשיתי הרבה זמן - לכתוב באותו הלילה של ההופעה.
קודם כל, בהתחלה חשבתי שבכלל אני לא אגיע למייק'ס היום. היה יום הולדת להדס ב'פולה' וחשבתי שזה פשוט יעלה על מייק'ס. אבל אחרי שהייתי שם קצת עם לירון, שבאה אליי לפני זה לראות סרט על הגג (מה שהוכתר ככישלון כי הלפטופ של השותף שלי החליט להפסיק לתפקד) ואחרי שלירון הלכה, עדי הצטרפה אליי ואז המשכנו למייק'ס. מזל טוב הדס, שטסה לאיה נאפה (איך לכל הרוחות מאייתים את זה) עם אלון שלה מיד בסוף המסיבת יומולדת שלה.
למייק'ס הגענו איפשהו אחרי חצות. אני לא בטוח כי נגמרה לי הסוללה בפלאפון (סוג הדברים שזוכרים כשאתה כותב
באותו הערב, הממ, מרתק). אנשי להקת 'מלח מים', קבוצה של אנשים נחמדים בעלי אנרגיות חיוביות והרמוניות צבעוניות ונהדרות, בדיוק סיימו את ההופעה שלהם. עליתי מיד אחריהם להופעה שהגדרתי על הבמה כ'בינונית'. גם את עצמי הגדרתי כ'מאוד בינוני'. אני לא חושב שהיה טוב מדי, אני לפחות נהניתי יחסית. עדי עלתה איתי לגירסה ממש ממש ממש מאולתרת של 'מאמי' ומיד אחרי זה עלה ברי ועשה איתה את הגירסה שלהם לבארבי. תחזיקי מעמד עדי.
עשיתי שימוש ראשון בקלסר שיואב השאיר. בעצם לא כתבתי על זה נראה לי, אבל יואב השאיר מתנה למייק'ס. קלסר עם מילים להרבה שירים פופולריים בערבי שני/רביעי, כדי שאנשים יוכלו לשיר ולראות את המילים. לתוספת הוא גם שם בקלסר שקית של מפרטים, כי זה לא מזיק. הקלסר מונח בשקט ובדיסקרטיות (בביתך או בבית מלון?) בין מכשור המיקסינג שנמצא על הבמה. שששש.... אל תגידו לאף אחד.
בכל מקרה, בסוף הערב עליתי עם מישהי (רוני קראו לה) ל - 2-3 שירים שבחרנו באופן חופשי. בסך הכל היה לא משהו אבל לא נורא, פעם ראשונה שלה והיא עוד יכולה להשתפר. פעם ראשונה זה לא קל בכלל. בשיר האחרון, ג'קי, אפילו עשיתי קצת קולות והיה לא רע.
עוד משהו ששכחתי לכתוב עליו - מבצע חדש במייק'ס. הברו קרו (Brew Crew). בכל יום שני נרשמים על הבאר, ביום שני הרביעי מקבלים חולצת מייק'ס במתנה. בכל יום שני שבאים עם חולצת מייק'ס, מקבלים שוט חינם. יופי! נרשמתי כבר שלושה שבועות, שבוע הבא תהיה לי חולצה. סוף סוף חולצת מייק'ס. וגם אקסטרה שוט חינם. פרנק שמח.
לילה טוב? נו שיהיה.
אה כן, מייקל הפשיל את המכנסיים שלו מולי לא פעם אחת. אלא פעמיים. רק רציתי לציין.
פלייליסט:
ארונות מטבח
רן
עכשיו קוף
מזי כהן - מאמי (עם עדי)
K's Choice - Everything for Free (עם רוני)
היהודים - ג'קי (עם רוני)

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

לאאאא! אני לא מאמינה!
אני באתי אתמול! לקח לי איזה חצי שנה שהבטחתי ש"אני אבוא מתישהו", ובסוף באתי. אתמול! החבר שלי ואני הגענו ב-23:00, לא ראיתי אותך שם. הזמנו, אכלנו, הקשבנו ל-"מלח מים"(!), ועדיין לא ראיתי אותך שם. ב-0:20 בערך אמרתי לעצמי "כנראה שהוא לא יבוא היום", כבר הייתי עייפה מהאוכל אז החלטתי שכדאי שנעזוב.
אווווף....

אגב, רוני מסר ד"ש ושהוא מצטער שהוא לא יכל להגיע...

13/9/05 22:24  
Blogger Frankie said...

:( מצטער אז שלא באתי מוקדם יותר.

יש לך את המספר שלי, או קחי מרונו, ותתקשרי בפעם הבאה.

עוד ניפגש :) אחרי הכל את לא גרה בירושלים, ולא משנה כמה פעמים אני אגיד שכן.

13/9/05 23:46  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~