10.10.05

יש גם צד מוצל

בשבוע שעבר היה ראש השנה, עם ערב במה פתוחה שלא הייתי בו. ביום שני הזה (הקרוב/נוכחי) אני הולך ל - Roots לראות הופעה של גלעד מגנוס המוכשר. לפני שבועיים הייתי במייק'ס ביום שני. גם לפני שלושה שבועות הייתי.
החיים רצו קצת מהר מדי, ואני מתחיל לחשוב הרבה על לפתוח בלוג שהוא פחות ממוסגר בפילטר של ימי שני. ובעיקר פחות ממוסגר בעניין מה שאני מרשה לעצמי לכתוב שחור על גבי לבן (בעצם הפוך).
זה אולי ייראה משהו כזה: אני מרגיש חרא כרגע.
כן, נכון לעכשיו אני מנסה לצאת מה'דיכאון' שאני בו בכמה שבועות האחרונים. אני לא יודע אם זאת העובדה שערבים שדדו אותי, הבדידות, החרמנות, או שילוב כלשהו. מה שאני יודע זה שעכשיו לא טוב לי.
אני בספק שלכתוב את כל זה בבלוג יעזור, בעיקר בבלוג שקוראים אולי 5 אנשים. אולי זה כן יעזור לי להוציא החוצה.
בכל מקרה, מייק'ס פלייס והאנשים של מייק'ס פלייס עדיין מהווים חלק גדול מהחיים שלי אז אולי מה שאני אכתוב עדיין יהיה סביב זה.
בתור התחלה - לא עוד הזזת תאריכים לפי הופעות. מעכשיו מה שאני כותב מופיע מתי שאני כותב. זהו בינתיים להחלטות לגבי השנה החדשה.
חזרתי ממייק'ס עכשיו (אלא מה), ליל יום ראשון. נפגשתי עם עדי וזה היה ממש טוב בשבילי. תודה עדי, מקווה שגם לך יהיה טוב יותר מכאן.
לילה טוב.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~