31.10.05

גשם במקסיקו

אתמול בערך בחצות החלטתי ללבוש בגדי חורף סמליים (על הכובע ויתרתי) ולעבור במייק'ס בשביל אחת קטנה, ובשביל חיבוק. כשבאתי ברדוגו וסער עמדו בכניסה וקישקשו עם שתי בחורות שהן מאוד חשובות וקבועות במקום אבל איכשהו עדיין לא יצא לי להכיר אותן.
נכנסתי פנימה ועשיתי סיבוב - הלנה עבדה. בדרך כלל אני מפספס אותה כי היא לא עובדת דווקא בשני וברביעי, וחבל כי היא חולקת עם שרה את תואר המלצרית החמודה ביותר ביקום הידוע לנו. אז קיבלתי את החיבוק שלי מהלנה, את החצי גינס שלי מג'וש (שסיפר לי בהתלהבות על ההופעה שהוא היה בה (עם שרה) לפני כמה ימים של קרודר - חצי הצמד האלקטרוני קרודר ודורפמייסטר, ולא שאני יודע במיוחד מי אלה או ששמעתי משהו שלהם עד היום).
המשפטים שלי הופכים להיות מורכבים מדי, אני מתחיל להבין את אוהד שאין לו כוח לקרוא :).
בכל מקרה אחרי שסיימתי את הבירה לא היה לי יותר מדי מה לעשות שם, אז אמרתי יפה שלום לכולם והלכתי אל עבר האם:פם, לבקר את הדס ואת אבי או את ורד בלוג-אין (למרות שהיא כבר לא שם, איש הביטחון כנ"ל). ובדיוק אז התחיל גשם מאוד חזק. זיגזגתי מתחת לגגונים ומרפסות עד לאם:פם, וכשהגעתי אבי סיפר לי שהדס עברה לסניף אחר, לא זוכר באיזה רחוב, ושהיא גם לא עובדת רק לילות יותר. חבל חבל חבל - היה כיף לדעת שהדס תהיה שם כשאני הולך הביתה. טוב, צריך להרים טלפון ולהתעדכן.
הגשם התחזק ואני נהייתי רעב. אז עברתי בפיצה מקסיקנה, פיצרייה מקסיקנית (למרבה הפלא) שאני תמיד רואה בדרך למייק'ס, על פינת בוגרשוב בן-יהודה, ועוד לא הייתי בה. אכלתי משהו טעים עם עוף (מזכיר לי את בלוג האוכל הגדול שלי). מדי פעם האורות נכבו, והיה כמה מקומות במסעדה שבהם הגשם טפטף על השולחנות. לי היה מזל כי התיישבתי במקום שהיה ונשאר יבש. המלצרית הייתה נחמדה מאוד ובתור עובדי משמרת לילית שהמסעדה שלהם מתפרקת מול עיניהם, המצב רוח של כולם היה טוב מאוד. שילמתי, אמרתי תודה רבה, והלכתי הביתה.
במקסיקו לא היה כזה קר.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~