16.12.05

החיים בלי עוגיות

הזמן עובר.
יש לי מצב חדש בעבודה שמקשה עליי לכתוב. קודם כל, אני באמת עובד, אז אני לא מפנה יותר זמן ללשבת סתם ככה ולהעלות זכרונות במשך שעה וחצי (כמו שהיה בתקופות מסויימות). ודבר שני, עמדת האינטרנט שלנו עברה "שידרוגים" ועכשיו היא לא תומכת יותר ב - cookies. אז אני לא יכול בכלל להיכנס לבלוגר בשביל לכתוב/לערוך, גם כשבא לי. בעיקר נפגע בלוג האוכל שלי שאני צריך לעדכן אותו (באיחור).
וכשאני כבר מוצא זמן ליד מחשב אחר עם אינטרנט, אז או שאני מתחיל לכתוב משהו, לא מסיים ושומר כ- draft, או שבכלל אין לי הלך-רוח לכתוב.
אולי כמה סיפורים ילכו לאיבוד. ואולי אני כן אחליט לפתח אחד ה - drafts האלה. או פשוט אפרסם אותם כמו שהם. לא יודע. בכל מקרה, זה מה שרציתי לכתוב עכשיו.
אחרי שקראתי את מה שכתבתי עכשיו, ראיתי שלא עוברת בזה התחושה העיקרית שלי, תסכול במידה מסויימת. אז הנה היא:
תסכול במידה מסויימת.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~