5.12.05

זה שנשאר

אתמול, יום ראשון, אלון "אהבה" (וטיסנים) עשה הופעת פרידה זמנית. הוא השתחרר מהצבא ונוסע לטייל בעולם לזמן בלתי מוגדר.

המשפט הזה בא במקום להגיד "אתמול ליווינו עוד חבר" שנשמע טראגי מאוד.

הלכתי להופעה עם איילת (שבילים ופסטיבלים). היא ליוותה אותי הביתה אבל החלטתי שהיא כבר תצטרף גם למייק'ס. היא קיבלה את ההחלטה בלית ברירה. בקהל הסתובבו כבר אלק (בחור מתמיד וחובב בוב דילן לא קטן), ברי (שסיפר שבקרוב הוא יצטרך קהל למופע מצולם לקליפ של D9) וחברים אקראיים של אלון. ההופעה הייתה כיפית, אלון הופיע עם חברו הגרמני ג'ונאס שעושה עבודה מצויינת. שר טוב, מנגן טוב, כולם שמחים. עליתי לעשות קולות בשיר שמבחינתי עושה את אלון לאלון - "אהבה זה מה שאני צריך". היו כל מיני שירי יואב ברפרטואר, כמו here comes the sun ועוד כאלה ששכחתי.

רציתי לכתוב על סרט שראיתי לא מזמן (the safety of objects) ועל יום שני/רביעי האחרונים, אבל לא יצא לי ועכשיו שוב הכל בורח ממני. אז אני רק אזכיר כמה דברים.

בפעמים האחרונות שלי במייק'ס שמחתי לראות את רותם הקטנה מגיעה יותר, אחרי הפסקה ארוכה. שמחתי אפילו יותר לראות את רונו, שפעם היה מגיע המון, אבל עם הזמן והקבע והשינויים במקום המגורים התרחקנו. בכל זאת ממש כיף כשהוא מגיע, ואני דואג לזרוק כמה מילים של Symphony X בין השירים, מה שמשמח אותו.

בפעמים האחרונות יוצא לי גם יותר ללוות בנות ששרות, משהו שתמיד כיף לי (אפילו שאני לא הכי שמח מאיכות הנגינה שלי). עכשיו כשאלון עוזב, אני מתחיל ללוות את שירי ברוב הפעמים שהיא תבוא, ויצאו לנו כבר כמה דברים די כיפיים ביחד. בין השאר Killing me Softly.

זהו היום שוב מייק'ס. ושנהיה בריאים, והכל.

3 Comments:

Blogger Rono said...

Yeahy! You just said "Symphony X"!
Whoopie!!!!

6/12/05 20:08  
Blogger Frankie said...

Well if it makes you happy it can't be that bad! :)

8/12/05 19:30  
Blogger Frankie said...

Well if it makes you happy it can't be that bad! :)

8/12/05 19:31  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~