25.12.05

נחש מי + אחרי הספירה?

כשהעברתי את יומן ההופעות לאינטרנט הצלחתי סוף סוף לסדר את כל עניין המספרים של ההופעות. מייק'ס פלייס מספר N + תאריך. תבנית. וברוב הפעמים שלא כתבתי על יום שני כלשהו, זה היה כי לא הייתי שם. במקרים מעטים כתבתי שאני לא זוכר כלום, אבל רוב הזמן הכל הופיע, ועם פלייליסט למהדרין.
כשהיומן עלה לאינטרנט ויכולתי באמת לדעת את כל המספרים, היתה לי מחשבה כזאת של לכתוב עד להופעה מספר 100, ואז להפסיק לספור. ואולי לעשות משהו מיוחד במייק'ס בשביל המספר המיוחד. אבל הלכתי לאיבוד. תקופות העליות והירידות האחרונות גרמו לזה שגם כשהייתי במייק'ס לא תמיד מצאתי כח לכתוב על זה. ניסיתי לשחזר חצאי ושלישי פוסטים אבל נראה לי שלא עוד. עצרתי באזור 69 ועוד 30 הופעות זה המון - אולי שנה (בהתחשב בזה שיש ימי שני שלא יוצא ללכת, או שלא רוצה ללכת). אז די עם מספרים.
הסרתי את העול ואת האחריות מעצמי.
למי שקורא בשביל לדעת מה קורה במייק'ס, אין מה לדאוג, אני עדיין כנראה אתמקד בחלק התל-אביבי של החיים שלי. אז כנראה שאני עדיין אכתוב על מייק'ס ולא מעט. (פססט. יש גם סופ"שים בקריות כשאני נפגש עם פיליפ או הולך לפאב עם מיכאל או רץ עם אינץ').
ולמי שקורא בשביל לדעת מה קורה איתי - אתם יכולים להישאר. כנראה שנהיה אישיים יותר. או כדברי Eminem:
"So get ready, cause this shit's about to get heavy,
I just settled all my lawsuits (Fuck You Meyrav!)"
מילים כדורבנים.
ולאחר שכתבתי את כל זה - רק רציתי לכתוב ולזכור שביום שני הקודם נתקלתי במייקל (במייק'ס) וחוץ משיער ארוך יותר והרבה פחות שתיה - לא השתנה כלום. (חיוך). מה שכן - הוא בא עם נחש (לא זוכר את השם שלו) והלביש אותו על כל בחורה שאפשר.
ועוד דבר - גנית באה (כיף לראות גנית מאוד) עם חברות ושרנו ביחד 3 שירים. ה-2 האחרונים גרמו לברי ממש ממש ממש להתלהב (וזה דבר טוב).
פלייליסט תקוע באוויר:
אפרת גוש - טוב לבד (אוננות כבוד)
The Beatles - Across the Universe
The Beatles - Hello Goodbye
שבוע טוב.

2 Comments:

Anonymous אנונימי said...

אפשר לעשות איזה איחוד גנטי סופי בין מייקל למייקספלייס
יקראו לו
מייקסקל?

27/12/05 03:54  
Blogger Frankie said...

אפשר לבדוק את זה - אבל צריך לקבל גם את ההסכמה של אח שלו אני חושב.

27/12/05 15:53  

הוסף רשומת תגובה

<< Home

נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~