14.1.06

אז מה קרה למר גריבלדי?

ביום שלישי, אחרי יום שני המתואר בפוסט הקודם, כבר בתחילת היום הבנתי שאני חולה. אחרי ביקור לא מוצלח במרפאת קצין העיר (כישלון המערכת הצבאית הרפואית מעולם לא נראה לי חד יותר) הגעתי בכל זאת לעבודה/צבא שלי. אחרי שהתפתלתי קצת בין המשרדים הודעתי לבוס שאני הולך הביתה - וכאן בקריות העברתי את הזמן עד הסופ"ש. שלשוש, כמו שמישהו אמר.
אני די בטוח שלא מזמן אמרתי שחבל שאני לא חולה. Careful what you wish for כנראה. אבל הזמן עבר טוב. ליטרים רבים של תה, אוכל ביתי והמון המון שעות שינה שהושלמו. גם החלומות היו טובים.
אז יום ראשון אני מתחיל ניסיון נוסף לשבוע רגיל. מה שלא הלך בינתיים (שנת 2006).
בהצלחה לכל המעורבים.
שאלה לסיום. איפה ישנם עוד אנשים לדבר איתם על בבילון 5? (גיליתי את הסידרה באיחור אופנתי של 13 שנה).
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~