23.2.06

שחור ולבן והתפוח של טלי

יום שני שהיה היה כיף עד כמה שאני זוכר. עופרה באה עם חבר שלה, וגם רוני ואסי המתמידים. אני לא זוכר משהו מיוחד. אה כן, גלעד גם בא ו'קם בבוקר' התנגן שוב. ביצועים יפים עם ויקטור. שרתי 'אהבה קצרה' בביצוע די בינוני. ובסוף הערב עלינו לבמה כולנו בשביל 'אמריקן פאי'.
עד כאן נראה לי.
הסיבה שרציתי לכתוב עכשיו היא דווקא אתמול בלילה. אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את מספר הפעמים שניגנתי על פסנתר כנף, ולכן כשמתן שלח לי SMS שבו הוא סיפר לי שבמסיבה של טלי לא יהיו הורים או שכנים אבל יהיה פסנתר כנף, לא היה לי ספק שלמייק'ס אני כבר לא אלך. לא שטלי בעצמה היא לא בחורה סופר חמודה (שיצא לי לעשות איתה Breaking The Girl פעמיים במייק'ס) אבל בכל זאת יום רביעי, ועוד ברי אמור היה להנחות אותו. אבל החלטתי לנסוע אליה, לרמת-אביב, ואני שמח שעשיתי את זה. היד כואבת, יש סימנים על האגודל, אבל שום דבר לא כיף כמו כמה שעות של נגינה עם חברים. שיחקנו בלזהות שירים, סתם שרנו שטויות, וגם טלי שרה וניגנה קצת (Fiona Apple וגם שיר מקורי שלה). נועה (תושבת רמת-אביב גאה) הצטרפה אליי ליציאה הזאת. ב-4 הלכתי לישון, עייף אך מרוצה.
זה היה ערב כיפי, וקצת חבל שהיא נוסעת עכשיו לכמה חודשים ואולי תחזור מחוקה מסמים ולא תזכור אותי. נקווה לטוב. ובמהרה גם לי יהיו קלידים ותתחיל תקופה מוזיקלית חדשה.
נכון להיום הזמנתם *כרטיסים* לסרט ^ג'ון טרבולטה בתחתונים^ בקולנוע ~פרישמן בלונדון~